برانکو: داور مقابل‌تان باشد کار سخت می‌شود/ نمی‌توانستیم با ۱۵ مهاجم بازی کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس پس از تساوی 2-2 مقابل الهلال و حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا در کنفرانس خبری پس از این دیدار حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:« به تیم الهلال تبریک می‌گویم. آنها تیم خیلی خوبی هستند. الهلالی‌ها توانستند به فینال بروند و مرحله سختی را پشت سر گذاشتند. آنها در گروه سختی هم بودند و مثل ما تا اینجا آمدند.»

سرمربی سرخ ها در خصوص عملکرد منشا و اشتباهات داوری گفت:« به منشا تبریک می‌گویم که مرد میدان بود، دو گل زد و به تیمش کمک کرد. ما خیلی سعی کردیم که در این بازی به برد برسیم. با توجه به نتیجه بازی رفت کار خیلی سختی داشتیم. به نظرم شروع خیلی خوبی داشتیم چون زود به گل رسیدیم اما داور مسابقه با پنالتی اشتباهی که گرفت کارمان را سخت‌تر کرد. وقتی یک تصمیم اشتباه گرفته می‌شود، شرایط کاملا تغییر می کند. متأسفم که نتوانستیم به فینال برویم.»

برانکو در خصوص برنامه تیمش برای مهار عمر خریبین گفت:« اولین چیزی که باید بگویم، این است که خریبین بازیکنی عالی است. می‌توانم اول از شما بپرسم قیمت بازیکنان الهلال چقدر است؟ آنها بازیکنان خوبی داشتند. البته بازیکنان ما هم عالی بودند و این را باید در نظر بگیرید. داور بازی با پنالتی اشتباهی که گرفت برنامه ما را به‌هم ریخت. وقتی داور مقابل شماست، کارتان سخت می‌شود. من از شما می‌پرسم که چرا آنها نتوانستند منشا را مهار کنند، او هم امروز دو گل زد. به نظرم حتی قبل از گل دوم الهلال هم بازیکن آنها روی خلیل‌زاده خطا کرد.»

سرمربی پرسپولیس ضمن تقدیر از بازیکنانش بابت حضور در این مرحله گفت:« من باید به بازیکنانم تبریک بگویم که حضور آنها در نیمه نهایی عالی بود. به آنها خسته نباشید می‌گویم و مطمئناً می‌توانیم از این نتایج تجربه کسب کنیم. ما این فصل تجربه خوبی از لیگ قهرمانان گرفتیم، از گروه سخت‌مان صعود خوبی داشتیم و به نیمه نهایی رسیدیم.»

سرمربی کروات سرخ ها با تمجید از هافبک دفاعی های تیمش گفت:« کمال و ربیع خواه امشب بزرگی کردند. من نمی توانستم با 15 مهاجم بازی کنم. ضمن اینکه اگر گل اول را که صحیح هم نبود، نمی‌خوردیم شرایط فرق می‌کرد. البته باید بگویم ما با دو هافبک دفاعی هم دو گل زدیم. ما پلن B هم داشتیم، اما به نظرم عالی بازی کردیم.»

برانکو در بخش پایانی صحبت هایش با انتقاد از انتخاب داور عمانی گفت:« برای من عجیب است که داوری از عمان را برای ما می‌گذارند. این بازی نیمه نهایی است و باید بهترین داوران را انتخاب کنند. چرا برای بقیه بازی‌ها از ژاپن، چین و استرالیا داور انتخاب می‌کنند، اما برای بازی ما داور عمانی گذاشتند؟»

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا۴ A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    9 5
    برانکووتعویض های اشتباه
  • بی نام NL ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    10 3
    تبریک ویژه به آقای خیریت بزرگتر تیم
  • بی نام NL ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    11 2
    تبریک ویژه به آقای خیریت بزرگتر تیم
  • بی نام CA ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    15 6
    داور رو هر ٦ تاگل مقصر بود
  • بی نام CA ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    17 10
    تو ليگ با همين داورى قهرمان شديد كه پروفسور.
  • بی نام CA ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    12 2
    اينو اگه يه مربى داخلى ميگفت، چى ميگفتين؟
  • بی نام CA ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    13 2
    مربى نيمه نهايى بباز، از كرواسى تا تيم ملى ايران تا پرسپوليس
  • بی نام CA ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    9 9
    حسرت ٧٠ ساله فينال اسيا
  • بی نام CA ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    12 2
    فوتبال سياسى
  • مهران A1 ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    12 11
    گل اول شما هم خطای وحید امیری بود روی مدافع الهلال. کلا برای جبران 4 گل برنامه نداشتید.با وجوداین دروازه بان و داور شانس آوردید که بیشتر گل نخوردید
  • بی نام US ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    7 7
    داور رو خوب اومدى. اگه بازى بدونه داور انجام ميشد اينا چى ميگفتن. از قبل بازى رفت هم ميدونستن كه شكست ميخورن. رفتن سفر و عشق و صفا و شب زنده دارى. دوده خارجى بهتره.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    10 7
    آقاى برانكو در دو بازى شش گل خورده ايد و شانس آورده ايد شش گل ديگر هم نخورده ايد. اتفاقا داور دو پنالتى مسلم را هم عليه شما ناديده گرفت. دقيقا نقش شما به عنوان مربى در اين شكست ها چه بوده؟
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    13 4
    اقای برانکو اگر داور ژاپنی هم بود ، لجبازی شما با سید جلال چه توجیهی داره؟ بهترین دفاع ایران باید با لجبازی شما 4 ماه بشینه روی نیمکت و به دروغ گفته بشه مصدومیت همسترینگ داره زشته هوادار رو نادان فرض نکنید ربیع خواه هم نه بزرگه نه بزرگی میکنه در پرسپولیس بلکه داره از کنار نام پرسپولیس برای خودش تجربه کسب میکنه.اگر بازیکن بزرگی بود الان باید ملی پوش بود ربیع خواه.تیم های قبلی این بازیکن نشون میده چه بازیکن بزرگیه
  • فواد A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    13 2
    جناب برانکو ربیع خواه مقابلمون باشه کار سخت میشه اخه چه اصراری به بازی دادن به بازیکنی مثل ربیع خواه دارید، بشار رسن باید روی نیمکت بشینه تا ایشون فیکس باشه؟ چه کاری در زمین انجام داد گل پسرتون که همیشه فیکس پرسپولیس هم هست؟