فعالیت  27 حزب و تشکل سیاسی اصلی در استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از فعالیت 27 حزب و تشکل سیاسی اصلی در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: حضور رئیس خانه احزاب ایران در لرستان نخستین حضور استانی وی است.

دکتر حبیب‌الله خجسته‌پور در نشست دبیران احزاب و گروه‌های سیاسی استان با اشاره به اینکه هفتمین خانه احزاب کشور در لرستان ایجاد شده است، اظهار داشت: این امر به دلیل فعالیت‌ها و اقدامات استاندار لرستان و احزاب سیاسی محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور رئیس خانه احزاب ایران در لرستان نخستین حضور استانی وی است و امیدواریم که این موضوع به سنگ بنایی برای توسعه استان تبدیل شود.

خجسته‎پور با بیان اینکه براساس دستورالعمل‌ خانه احزاب، احزاب به سه فراکسیون اصلاح طلب، اصولگرا و معتدل و مستقل تقسیم می‎شوند از فعالیت 27 حزب و تشکل سیاسی اصلی در استان خبر داد و افزود: درمجموع با احتساب دفاتر فرعی این تعداد به 57 دفتر می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: احزاب دیگری در استان فعالیت دارند که‌ متاسفانه هنوز مجوز آن‌ها صادر نشده و باید هر چه سریع‌تر نسبت به اخذ مجوز خود اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت همکاری فرمانداران با احزاب سیاسی در شهرستا‎ن‎ها گفت: تعامل آنان با دفاتر احزاب شهرستان‌های استان برای رسیدن به اهداف می‌تواند مثمرثمر باشد.


خجسته‎پور بیان داشت: افرادی که علاقه‌مند به فعالیت‎های حزبی هستند باید برای ثبت مجوز خود در فرمانداری‌ها و استانداری‌ اقدام کنند.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =