سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان ما کار بزرگی کردند چراکه ذوب‌آهن بسیار قدرتمند است.

به گزارش خبرگزای خبرآنلاین؛ مهدی تارتار پس از پیروزی تیمش در هفته دهم لیگ برتر فوتبال برابر ذوب آهن اصفهان گفت: بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم و ذوب‌آهن نیز برای برد وارد بازی شده بود. در دقایق ابتدایی احساس خطر کردیم. این تیم بسیار قدرتمند است و بازیکنان ما کار بسیار بزرگی کردند.
او گفت: ما بی دلیل در این جای جدول قرار نداریم و مقابل سپاهان نیز بسیار خوب بودیم. از هواداران تشکر می کنم که 90 دقیقه ما را تنها نگذاشتند و می‌خواهم که کادر فنی تیم ملی بازیکنان ما را ببینند.
سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که خط میانی این تیم آسیب‌پذیر نشان داده و آیا از این مسئله نگران نیستند، گفت: برابر ذوب‌آهنی قرار داشتیم که قدمت بسیاری داشته و امیر قلعه‌نویی را بالای سر خود دارد. هر تیمی قلعه‌نویی را می‌آورد از او قهرمانی می‌خواهد و ما در ابتدای بازی مغلوب نام حریف شدیم.
مهدی تارتار گفت: در ادامه بازی متراکم‌تر شدیم و روز ما بود. از موقعیت‌های ذوب‌آهن به سلامت عبور کردیم و به حقمان رسیدیم. اینکه تا کجا این روند ادامه پیدا کند نمی‌دانم ولی امیدوارم این روند را تا پایان ادامه دهیم.
او در مورد این که آیا پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای را داشتید، گفت: پیش‌بینی نتیجه 3 بر صفر در برابر ذوب‌آهن فراتر از انتظار است و بازیکنان ما بیش از آنچه انتظار داشتیم ظاهر شدند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =