عقد قرارداد همکاری درسا با سواروسکی و ورود قدرتمند درسا به عرصه بین‌الملل

به گزارش روابط عمومی گروه درسا این برند با بیش از 25 سال سابقه در تولید و ارائه خدمات به مشتریان به عنوان اولین برند ایرانی توانست قرارداد همکاری با برند سواروسکی(Ingredient branding partner) را به امضا برساند.

این رخداد بی سابقه که پس از یک سال مذاکره موفق و ممیزی‌های گسترده به وقوع پیوست، شرایطی فراهم خواهد نمود تا از تراشه های کریستالی ارزشمند و خیره کننده سواروسکی در محصولات برند بین المللی گروه درسا استفاده شود، این محصولات دارای کد رهگیری منحصر به فرد و ثبت شده در وب سایت سواروسکی می باشند.

این قرارداد ویژه در دنیا با تعداد حدود 1000 برند معروف از جمله "بنز" ، " مایکل کورس" و برندهای معروف و مورد اعتماد جهانی شکل گرفته، برای اولین بار در سطح خاورمیانه با برند درسا به عنوان برند فاخر چرمی به انجام رسیده که موفقیتی ملی به حساب می آید.
همکاری استراتژیک این دو برند بین المللی نتایج مثبتی از قبیل افزایش تولید، اشتغال زایی، در صنعت داخلی و افزایش سهم کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی را در پی خواهد داشت.



درسا که اکنون به عنوان برندی فاخر در عرصه سبک زندگی پیشرو می باشد با برندهایی نظیرچرم درسا (کیف، کفش و اکسسوری های چرمی مردانه و زنانه)، تاج درسا (دستبندهای چرم و طلا)، خانه درسا(مبلمان و لوازم دکوراتیو منزل) و کافه درسا (طعم زندگی به سبک درسا) می کوشد تا حضور خود را بیش از پیش به عنوان برندی ارزشمند در سطح جهان تثبیت نماید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720127