"پارک قرآنی"در اردبیل راه اندازی می شود

شهردار اردبیل از راه اندازی "پارک قرآنی" در اردبیل خبرداد و گفت: عملیات عمرانی این پارک رو به اتمام است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان تصریح کرد: "پارک قرانی خیرین" برای اولین بار در اردبیل در مساحتی بالغ بر 7 هزار و 500 متر مربع در خیابان خیرین اردبیل راه اندازی می شود.

وی گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی این پارک با پیشرفت 90 درصدی به اتمام رسیده و در آینده ای نزدیک محوطه این پارک با کاشت درخت، درختچه و بوته های گل زیباسازی خواهد شد.

شهردار اردبیل ادامه داد: در پارک قرانی خیرین از کاشت درختانی استفاده خواهد شد که نام آن ها در قران ذکر شده و المان هایی که نشانه های قرانی دارند، زینت بخش این پارک در شهر اردبیل خواهد بود.

لطف اللهیان با بیان این که توسعه و گسترش فضای سبز در اردبیل از برنامه های شهرداری است گفت: در راستای صرفه جویی در مصرف آب، توسعه فضای سبز رو به سمتی خواهیم برد که از چمن که نیاز آبی زیادی دارد کمتر استفاده و از گونه هایی که نیاز آبی کمتری دارند در اردبیل استفاد شود.

شهردار اردبیل به توسعه فضای سبز در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده سرانه فضای سبز در اردبیل افزایش خواهد یافت چرا که سلامت جسمانی و ارتقای نشاط و رفاه شهروندی و کیفیت زندگی برتر در گرو شهری سالم با چشم اندازی زیبا است.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =