۱۹ دانش‌آموز مصدوم هرمزگان در خانه تحصیل می‌کنند

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: هم اکنون 19 نفر از دانش‌ آموزان آسیب‌ دیده در حادثه واژگونی اتوبوس در داراب فارس با شروع سال تحصیلی جدید، در خانه تحت آموزش قرار گرفته‌ اند.

موسی دادی زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای این دانش آموزان که 14 نفر در شهرستان میناب، چهار نفر در رودان و یک نفر در روستای حاجی‌ آباد است، کلاس های تک نفره برگزار شده است.

وی گفت: تا اعلام نظر قطعی پزشکان مبنی بر بهبود کامل جسمی و روحی این دانش آموزان، معلم‌ ها به شکل اختصاصی کلاس ‌ها را برگزار کرده و در صورت بهبودی، با نظر وزارت آموزش ‌و پرورش منطقه، در مدارس حضور می‌ یابند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: چهار دانش آموز بستری در بیمارستان شیراز نیز به لحاظ روحی و جسمی آمادگی آموزش را ندارند و تا بهبودی کامل امکان ادامه تحصیل برای آن ها وجود ندارد.

دادی زاده گفت: براساس توافق های انجام‌ شده با وزارت آموزش ‌و پرورش مقرر شد، به ‌محض اعلام آمادگی از سوی پزشکان متخصص و خانواده‌ ها، کلاس‌ های خصوصی برای این دانش آموزان نیز برگزار شود.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان حدود ساعت چهار بامداد جمعه دهم شهریور 96 در شهرستان داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز رخ داد.

در این حادثه هفت دانش آموز، سرپرست آنها و همچنین مالک اتوبوس جان باختند و 34 نفر مصدوم شدند.

47235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =