برخی مخاطبان می‌گویند با وجودی که هدررفت آب را در برخی خیابان‌های تهران به شهرداری اطلاع داده‌اند، اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسئله بحران بی آبی، مشکلی است که تاکنون بارها درباره آن در رسانه ها صحبت شده و مسئولان از مردم خواسته اند به فکر چاره جویی و کاهش مصرف آب باشند تا کشور از مشکلاتی که بحران بی آبی درست کرده، به سلامت عبور کند.

برخی از شهروندان تهرانی برای سرویس مشکلات مردم نوشته اند با وجود بحران بی آبی، در برخی خیابانها، حجم عظیمی از آب، روزهاست در خیابان رها می شود و با وجودی که شهروندان به سامانه های نظارتی شهرداری پیام داده اند، کاری در این مورد صورت نگرفته است.
یکی از شهروندان در این باره در سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته: در خیابان قنبرزاده؛ در پشت فضای سبز مصلا روبری خیابان مرتاض هجری دقیقا 32 روز هست که آب از فضای انتهایی اون مکان سبز سطح پیاده رو رو گرفته و هیچ کس هم پاسخگو نیست . چندین بار به سامانه 1888 و 137 شهرداری گفته شد اما هیچ ترتیب اثر داده نشده. این جریان آب در بعضی روزها و ساعتها شدید و گاه کم میشه اما قطع نمیشه و در این بحران عظیم بی آبی؛ شاهد هدر رفت این آب هستیم . یعنی واقعا مهار این حجم آب اینقدر برای شهرداری سخت و غیر ممکنه ؟؟؟؟ پس چرا از ما مردم انتظار دارید که در مصرف آب صرفه جویی کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سرویس مشکلات مردم ضمن پیگیری مشکل عنوان شده، پاسخ شهرداری منطقه 7 تهران که رهاسازی آب در حوزه آن صورت گرفته، را عینا منتشر می کند.
روابط عمومی شهرداری منطقه 7 تهران اعلام کرد: پس از پيگيري موضوع از رييس اداره فضاي سبز منطقه 7 مشخص شد اين مشكل مريوط به مصلي مي شود و مربوط به شهرداری منطقه نيست.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =