ایرنا نوشت: سرپرست اورژانس کشور گفت: زلزله صبح امروز نهاوند هشت مصدوم داشت که پنج نفر از مصدومین حادثه پس از مداوا از بیمارستان ترخیص شدند.

 پیرحسین کولیوند با بیان اینکه زلزله‌ای به قدرت 4.7 ریشتر ساعت 5:34 صبح امروز نهاوند را لرزاند و پس از آن نیز سه پس‌لرزه با قدرت 1.7 ریشتری در ساعات 5:54، 7 و 7:14 به وقوع پیوست، اظهارکرد: همه مصدومان به بیمارستان علیمرادیان منتقل و درمان شده‌اند و هیچ مورد انتقالی به همدان نداشته‌ایم.

زمین لرزه صبح امروز نهاوند به بزرگی 4.7 ریشتر در عمق دو کیلومتری مناطق نهاوند, شهر شعبان, روستاهای کوهانی, عشوتد, جهان آباد, برجک و قلعه قباد را لرزاند.

وی گفت: در این حادثه که تاکنون سه پس لرزه داشته است، هشت نفر مصدوم و به بیمارستان آیت الله علیمریان نهاوند منتقل شدند که پنج نفرشان مرخص شدند و سه نفر هنوز بستری هستند.

کولیوند تاکید کرد: نیروهای مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پزشکی همیشه در حالت آماده‌باش برای خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

همچنین فرماندار نهاوند گفت: زمین لرزه صبح امروز جمعه در این منطقه باعث ترک خوردگی دیوار و شکستگی شیشه و لوازم شکستنی برخی واحدهای مسکونی شهری و روستایی شد.

کریم حمیدوند اظهارکرد: بدنبال وقوع این زلزله، ستاد بحران به حال آماده باش درآمد و تیم واکنش سریع هلال احمر استان به همراه معاون امداد و نجات در شهرستان حاضر شدند.

وی افزود: این زلزله باعث ایجاد وحشت مردم شد و مردم برای ساعاتی در خیابانها به سر بردند.

42234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =