رقابت ۴ هزار اثر برای حضور در ورسوس سوم

با پایان یافتن مهلت فراخوان ارسال اثر به سومین نمایشگاه هنری ورسوس 3917 اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیرخانه سومین دوره نمایشگاه «ورسوس» با تمرکز بر شناسایی استعدادهای نسل جوان و معرفی آنها به جامعه هنری اول تیرماه فراخوان داد. طی این فراخوان نقاشان می‌بایست تا پایان آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه ارائه می‌کردند. با پایان یافتن فراخوان مشخص شد که 1134 هنرمند جوان زیر 35 سال با ارسال حدود چهار هزار اثر درخواست شرکت در این رویداد رقابتی را داشتند.

نقاشان جوان از 30 شهر برای شرکت در این نمایشگاه هنری آثار خود را ارسال کرند؛ از جمله این شهرها می‌توان به اصفهان، کرج، ساری٫ بجنورد، قزوین، تهران ، تبریز، گنبد کاووس، رشت،کاشان، بابل، بیرجند، دزفول، قم، بندرعباس و اهواز اشاره کرد.

با پایان یافتن مهلت ارسال آثار هیات انتخاب سومین نمایشگاه نقاشی «ورسوس» متشکل از شهره مهران، ندا رضوی‌پور، مرتضی دره‌باغی، بهرنگ صمدزادگان و محمد حمزه، مشغول به بررسی و گزینش هنری آثار شده اند.

جدای از نمایش آثار منتخب در خانه هنرمندان جوایزی هم به برگزیدگان اهدا می‌شود. جوایز بدین شرح است: نفر اول پنج سکه بهار آزادی، نفر دوم سه سکه بهار آزادی، و نفر سوم دو سکه بهار آزادی.

آثاری که به این نمایشگاه راه پیدا می‌کنند در مرحله نهایی توسط علی گلستانه، فرح اصولی و هنگامه معمری بررسی می‌شوند تا از میان آنها سه اثر برگزیده انتخاب شود.

در «ورسوس» سوم هم مثل دو دوره گذشته ۱۰۰ درصد مبلغ فروش آثار هنری به هنرمندان جوان تعلق می‌گیرد. سومین نمایشگاه ورسوس در تاریخ 15 تا 30‌دی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =