سیدحسن خمینی می‌گوید ردصلاحیت آیت الله هاشمی را پیش بینی کرده بود.

به گزارش خبرآنلاین سیدحسن خمینی یادگار امام در سخنرانی که امروز در مجمع داشت نکات جالبی را درباره آیت الله هاشمی بیان کرد. او در بخشی از سخنانش به عادت شبانه آیت الله در سرک کشیدن به اینترنت اشاره کرد و گفت: *ايشان مي گفت صبح ها حدود سه و نيم بيدار مي شوم و همان موقع اينترنت و شبكه هاي اجتماعي را مطالعه مي كنم. يكبار هم نگفت من وقتي در آن ساعت بيدار مي شوم، نماز مي‌خوانم. بعدها از خانواده شان شنيدم كه قرآن و نماز مي خوانند.

وی در بخشی دیگر به ماجرای ردصلاحیت آیت الله در سال 92 هم اشاره ای کرد و گفت: ردصلاحيت ايشان را در سال ١٣٩٢ پيش بيني كرده بودم و به ايشان گفتم. وقتي ردصلاحيت اتفاق افتاد، صبح تماس گرفتم و گفتم ناهار به دفترشان مي روم. وقتي رفتم، ايشان را بسيار سرحال ديدم. از نظر روحي ايشان به هدفشان رسيده بودند. سپس گفتم شب در منزل خدمتتان مي رسم. همان زمان تلويزيون هم خبر را اعلام كرد؛ واقعا خوشحال بود. گفت نميدانم با اين حجم كار با وجود انتظارات چه كنم؟ برخي به ايشان گفتند اين حيثيت بدست آمده را براي كسي خرج نكن؛كسي هم فكر نمي كرد آقاي روحاني پيروز شود. من معتقد بودم كانديداهاي موجود نبايد كنار روند. ايشان مي دانست با سرمايه بدست آمده، منافع ملي را بر منافع شخصي ترجيح دهد؛ البته خدا هم به ايشان كمك كرد.

سیدحسن خمینی همچنین به تندروی ها علیه هاشمی بعد از حوادث سال 88 هم اشاراتی داشت و گفت: يك روز در اوج حوادث بعد از ٨٨، يك خطيب در تلويزيون تندترين سخنان را نسبت به شخص ايشان گفته بود. بعد از ظهر در جلسه دانشگاه آزاد ايشان را ديدم؛ گفتند آن خطيب را بعد از سخنراني ديدم؛ گفتم به روي او آورديد؟ گفتند نه. گفتم او چيزي گفت؟ گفتند نه! ظرفيت روحي از ويژگي هاي ايشان بود.


مشروح سخنان وی اینجا قابل مطالعه است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =