احتمال اینکه استقلال به خاطر مجتبی جباری از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شود ، چیزی نزدیک به صفر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته باشگاه استقلال پس از کش و قوس های فراوان قرارداد مجتبی جباری را یک طرفه فسخ کرد. هافبک آبی ها با انتشار عکسی در کنار وینفرد شفر از او به عنوان مربی بزرگ یاد کرد و مدیران باشگاه را مقصر بلاتکلیفی خود و فسخ قراردادش نامید. جباری در اینستاگرامش از بندی در قرارداد خود و سایر بازیکنان نوشت که آن را غیر منصفانه می داند. او حتی مدعی شده اعضای تیم در حضور مدیرعامل دوبار به آن بند غیرمنصفانه اعتراض کردند و قرار شده بود آن بند از همه قراردادها حذف شود. اما ماجرای آن بند از این قرار است که در قرارداد جباری و سایر بازیکنان استقلال بندی وجود دارد که باشگاه می تواند قرارداد را یکطرفه فسخ کند و قرارداد جباری هم بر اساس همان بند فسخ شده است. مجتبی در زمانی که از این کنار گذاشته شده بود، از باشگاه درخواست 100 میلیون از قرارداد خود را کرده بود و باشگاه هم به آن تن نداد. 

حال پس از این اتفاق بحث شکایت شماره هشت شاکی از آبی ها به گوش می رسد اما از آنجایی که قرارداد جباری با استقلال داخلی است، او نمی تواند به فیفا شکایت کند و پرونده او باید در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال بررسی شود. در حالی که او با باشگاه قرارداد داشت و پای بندی که باشگاه می تواند قرارداد را یکطرفه فسخ کند را امضا کرده بود، نمی تواند از باشگاه استقلال شکایت کند اما می تواند بابت فسخ یکطرفه قرارداد توسط باشگاه برای تعیین تکلیف غرامت، پرونده اش را به کمیته انضباطی ببرد، که در آن صورت اگر باشگاه محکوم شود، احکامی چون جریمه نقدی و در شدیدترین حالت، محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی در انتظار استقلال خواهد بود. 

البته این در صورتی است که جباری بتواند ثابت کند استقلال به صورت غیرقانونی بندهای قرارداد را فسخ کرده و از تعهداتش طفره رفته است. چیزی که بند فسخ قرارداد آن را کمرنگ می کند. بندی که حتی مجتبی به آن اذعان دارد. البته او گفته که قرار بوده این بند قرارداد حذف شود اما در برگه رسمی قراردادش چنین بندی وجود دارد. به رغم رفتار ناپسند مدیران استقلال با شماره 8 تیم که بخشی غیرقابل حذف از تاریخ تیم است اما به نظر می رسد نه مجتبی راضی به مجازات شدید باشگاه می شود و نه هواداران می پذیرند چنین استرسی داشته باشند. مجتبی باید به حقوقش برسد و این رسیدن به حقش نباید مساوی با محرومیت شدید هواداران و تیم به خاطر برخورد ناپسند مدیریت باشگاه باشد.

 

 

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =