۰ نفر
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کریمی: مهم ۳ امتیاز بود که گرفتیم

سرمربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل سپاهان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از اینکه موفق شد همراه با تیمش با نتیجه 2-1 از سد سپاهان بگذرد، در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

کریمی در ابتدا گفت:« فکر می‌کنم بازی خوبی بود. موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ها خلق شد. خوشبختانه در نهایت با سه امتیاز از زمین خارج شدیم و امیدواریم در ادامه لیگ برتر این روند را ادامه دهیم. جا دارد از بازیکنانم هم تشکر کنم که زحمت زیادی در این بازی کشیدند. این برد را به مردم رشت تبریک می‌گویم و امیدوارم اتفاقات خوبی تا پایان لیگ برای آنها رقم بخورد»

کریمی در خصوص اخراج بازیکن تیمش از روی نیمکت گفت:« نمی‌دانم الان باید چه بگویم. از داوری تعریف کنم یا انتقاد؟! این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. نمی‌دانم امید سام‌کن در آن صحنه چه گفت که داور از وسط زمین و میان این همه شلوغی شنید و او را اخراج کرد. به طور کلی باید کارشناسان در مورد داوری نظر دهند. مهم این است ما 3 امتیاز مسابقه را به دست آوردیم. طبیعتاً داوری هم حرف‌هایی داشت که در مورد آن در آینده صحبت می‌کنیم. فکر می‌کنم در نیمه نخست هم یک صحنه مشکوک پنالتی برای ما اتفاق افتاد که همانطور که گفتم باید کارشناسان در مورد آن نظر دهند. مهم این است ما از امتیاز میزبانی خود استفاده کردیم و با 3 امتیاز از زمین خارج شدیم.»

کریمی در خصوص عملکرد خط دفاع تیمش و البته فرصت های از دست رفته توسط مهاجمان سپیدرود گفت:« طبیعتا در فوتبال همه اشتباه می‌کنند. الان من نمی‌توانم بگویم دفاع ما بد کار کرده است. شما عملکرد دفاعی سپاهان را هم دیدید. در فوتبال اگر اشتباهی رخ ندهد گلی رقم نمی‌خورد. تیمی هم برنده می‌شود که بتواند اشتباهات کمتری انجام دهد. در مورد ضربات آخر هم امروز بسیار خوب کار کردیم. شما به دیدار دو هفته پیش ما نگاه کنید، مقابل گسترش فولاد ما در نیمه دوم کاملاً سرتر از حریف بودیم اما اصلاً نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. الان نسبت به آن موقع بسیار بهتر شدیم اما هنوز هم اعتقاد دارم برای بهتر شدن نیاز به کار داریم. دو هفته بعد لیگ برتر با وقفه‌ای روبه‌رو خواهد شد و ما می‌توانیم در آن تعطیلات روی نقاط ضعفمان بیشتر کار کنیم.»

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه احساس می‌شود نیمکت تیم سپیدرود شلوغ‌تر از سایر تیم‌های است، عنوان کرد: «از چه نظر نیمکت ما شلوغ است؟ مگر نیمکت‌های دیگر خلوت است؟ طبیعتا کسانی روی نیمکت می‌نشینند که اجازه نشستن دارند. شما فکر می‌کنید فدراسیون فوتبال اجازه می‌دهد همینطور افراد روی نیمکت بنشینند!»

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =