ایرنا نوشت: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بر اثر تصادف بین خودروی سواری و یک دستگاه اتوبوس در محور لنگرود به رودسر (محدوده ولیسه)، رئیس پلیس راه چابکسر شهرستان رودسر جان باخت.

سرهنگ حسین محمدپور روز یکشنبه گفت: در این تصادف که حدود ساعت 22 شب گذشته اتفاق افتاد، راننده خودروی سواری سرگرد اسماعیلی فرمانده پاسگاه پلیس راه چابکسر به دیار باقی شتافت.

وی اظهار کرد: سرگرد اسماعیلی که پس از اتمام ماموریت در حال بازگشت به منزل بود، به علت شدت جراحت های وارده، پس از انتقال به بیمارستان شهید انصاری رودسر، جانش را ازدست داد.

رئیس پلیس راه گیلان علت وقوع این حادثه را در حال بررسی ذکر و اضافه کرد: در این حادثه فرد دیگری به غیر از مرحوم اسماعیلی، آسیب ندیده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز با صدور پیامی درگذشت رئیس پلیس راه چابکسر را تسلیت گفت.

چابکسر از توابع شهرستان رودسر در 100 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    110 3
    جالبه یک اتوبوس با یک سواری برخورد کرده و رئیس پلیس راه منطقه کشته شده و هنوز علت تصادف معلوم نیست، بالاخره یکی سبقت اشتباه گرفته و یا یکی از آنها از پشت زده به دیگری یا انحراف به چپ یکی از آنها موجب برخورد شاخ به شاخ شده. پس مقصر مشخصه ولی دلیل تقصیر که نقص فنی خودرو یا خواب آلودگی یا مستی یا عدم توجه به قوانین طرف مقصر بوده معلوم نیست. احتمال زیاد مقصر تصادف آقای پلیس بوده که شفاف توضیح داده نشده است. چون اگر اتوبوس مقصر بود قطعاً یکی از دلایل بالا را در خبر ذکر میکردند
  • فکر آزاد A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    75 3
    احتمالا علت حادثه مثل همیشه خواب‌آلودگی راننده اتوبوس گزارش میشه
  • بی نام RO ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    80 3
    اقایون تاکی این وضع باید ادامه داشته باشد شما که ادعای مدیریت جهان هستید چرا کاری نمی کنید
    • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
      30 6
      تا وقتی ارابه مرگ پیکان پراید و 405 تو بازار تولیدبشه و باشه تلفات بالاست و...
  • مهران IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    32 4
    با توجه به عکس 206 درج شده در سایت ها انحراف به چپ خودرو سواری باعث تصادف شده در هر صورت خدا بیامرزدش و امیدوارم هیچ هموطن ایرانی بر اثر تصادفبهار و غرق شدن تابستان آتش سوزی پائیز خفگی گاز زمستان دچار سانحه نشود.
  • بی نام RO ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    8 37
    تصادفه دیگه،توش که حلوا پخش نمیکنن،چه ربطی به مدیریت جهانی داره و ادعا و قضایای دیگه... داره.
    • شیدا A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
      8 1
      شما خودت اذیت نکن .............. تو خوبی؟؟؟
  • محمد قاسمی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    6 1
    امیدوارم علت تصادف بی احتیاطی خود مرحوم نباشد.گرچه به مراتب خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی را دیدم که خود رعایت هیچ چیز را نمی کند.بین خطوط حرکت نمی کند.لایی می کشد.سرعت غیر مجاز دارد.عبور و ورود ممنوع می رود و در خط ویژه میرود بدون اینکه ماموریت داشته باشد.کمربند نمی بندد.و فقط دنبال راهی است که جلوی خود را خالی کند مثلا با بلندگو میخواهد همه بزنند کنار تازه بدون دلیل. امامیخواستم بگویم برخی از راننده ها با وضعی که رانندگی می کنند لیاقتشان این است که زودتر بمریند.فقط باید امید داشت که نحوه تصادف جوری باشد که فقط خودشان آسیب ببینند وبه دیگران آسیبی نرسد گرچه رانندگی این نوع آدم نماها هم به خودشان و هم به دیگران آسیب می رساند.واقعا نفرت دارم از اکثر راننده های ایرانی.از99.99درصدشان
  • شانلی RO ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    5 8
    چابکسر از توابع رودسر نیست و برای خودش شهر مستقلیه
  • کاظم IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    8 6
    تعطیلات عید را حداکثر یک هفته کنن بعدش مدارس ودانشگاها بازبشه همه برندسرکار و زندگی خود چیه پانزده روز مملکت تعطیله تو جاده ها کشتار توسط رانندگان و گرانی و ..
    • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
      2 6
      آفرین به این همه هوش. مواظب باش ناسا ندزدتت. خوب مدیریت جهانی رو یاد گرفتی و در جا صورت مسئله رو پاک می کنی
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    3 4
    روحش شاد... ولی هنوز علتش در دست بررسی س؟؟ یا اوتوبوس انحراف داشته یا سواری. که رییس پلیس راهور باشه
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    5 0
    تاوان همه عدم کاشناسی ها بخصوص در مورد جاده ها ا همه مردم میدهند فرقی هم نمیکته پلیس باشه یا غیرپلیس جاده های ایران متاسفانه همیشه قربانی میگیرد البته د این که بعضی ها هم رعایت نمیکنند هیچ شکی نیست.خدا رحمتشان کند.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    5 2
    اغلب پلیسها حتی با ماشین رسمی خلاف رانندگی می کنند. من یک مرتبه در تونلی در جاده هراز رانندگی می کردم یک ماشین پلیس پشت سر من آژیر کشان می آمد حالا من نمی دانستم چه باید بکنم آژیر در تونل یعنی چه؟ جز اینکه راننده را حول کند
  • کریمی نژاد RO ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
    0 0
    امروز با دیدن عکسشون در جاده انزلی شوکه شدم ،قسم می خورم سالم ترین و وظیفه شناس ترین فردی بود که تا حالا باهاش روبرو شدم ،مردم گیلان و خانواده نیروی انتظامی مرد بزرگی رو از دست دادن،روحش شاد