«خبرجنوب» نوشت: آخرین جزئیات قتل مرد 47 ساله ای که به دلیل اختلاف حساب به قتل رسیده بود، فاش شد.

چند روز قبل در تماس با فوريتهاي پليسي ١١٠ ماموران در جريان مرگ مردی 47 ساله قرار گرفتند كه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دچار سوختگي شديد شده بود.با اطلاع ماموران از اين حادثه به سرعت تيمي از كارآگاهان به مرغداری اعزام شده و رسيدگي به موضوع را آغاز كردند.

آنان پس از حضور در محل با جسد سوخته مردی که در وسط مرغداری افتاده روبه رو شدند.

ماموران كه تحقيقات اوليه خود را آغاز كرده بودند در نخستين گام جسد را به پزشكي قانوني منتقل كردند تا علت اصلي فوت مرد ميانسال مشخص شود. همزمان تيمي از كارآگاهان به بازجويي از خانواده قربانی پرداختند. آنها مردی را عامل اصلي جنايت معرفي كردند و به كارآگاهان گفتند: متهم از مدت ها قبل با قربانی اختلاف داشته و پس از شلیک گلوله با ريختن بنزين روي بدنش، او را به آتش كشيده و متواري شده است.

با ثبت اظهارات هولناك خانواده قربانی، به سرعت پروندهاي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي بررسي در اختيار پليس آگاهي مرودشت قرار گرفت و دستگيري قاتل به جريان افتاد.

ماموران كه براي دستگيري متهم به محل وقوع جنايت رفته بودند، متوجه شدند كه تنها مظنون این جنایت پس از ارتكاب به قتل از محل متواري شده است.

تحقيقات ميداني پليس از اهالي محل نيز تاييد كرد كه قاتل پيش از اين نيز سابقه درگيري با وی را داشته است.همزمان با ردزنيهاي پليس براي شناسايي مخفيگاه قاتل، گزارش پزشكي قانوني مرگ بر اثر اصابت گلوله و سوختگي شديد را تاييد كرد.سرانجام پس از انجام اقدامات پليسي و ردزنيها محل هاي رفت و آمد قاتل شناسايي و در يكي از محلههاي شهرستان مرودشت در اقدامي ضربتي شناسايي و دستگير شد.

با انتقال متهم به پليس آگاهي روند بازجويي آغاز شد كه او در همان تحقيقات اوليه به قتل اعتراف كرد و به كارآگاهان گفت: براي مقتول كار ميكردم اما او مزدم را پرداخت نمیکرد و هر چه به وي می گفتم اهميتي نمیداد .

بنابراين يك شب اسلحه سوزني دولول فاقد مجوز خود را برداشته و با موتورسيكلت به مرغداري رفتم از روي ديوار وارد حياط شده و با اسلحه سر مقتول را هدف قرار دادم.پس از ارتكاب جرم با ۲۰ ليتر نفت جسد و اتاقك را به آتش كشيده و فرار کردم.

وی مدعی شد برای ردگم کردن اقدام به آتش زدن اتاقك كرده و متواري شده است.

متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات مالی عنوان کرد.

در ادامه متهم صحنه جنایت را بازسازی کرد. بدین ترتیب این پرونده با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارسال شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =