دانش آموزان و مدیران مدرسه سمیه ایوان با حضور در ایستگاه آتش نشانی ایوان با آتش نشانان ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دراین مراسم که مدیریت آموزش وپرورش ومعاونین ،شهردار و مدیران مدرسه سمیه حضور داشتند دانش آموزان با اهداء گل یاد و خاطره آتش نشانان را گرامی داشتند.

در همین راستا پناهی مدیریت آموزش وپرورش ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آتش نشانان گفت : دانش آموزان عزیز فداکاری این آتش نشانان در تهران که منجر به شهادت آنان گردید یک ایثار واز خودگذشتگی بزرگ است که برای نجات جان همنوعان خود را به مخاطره انداختند وجان خود را فدا کردند.

پناهی افزود :حادثه پلاسکو زنگ هشداری برای همه ماست و در مورد ایثارگر واز خود گذشتگی شهداء آتش نشانان و زحمات و مشقات این عزیزان مطالبی را یادآور شد.

در ادامه رستمی شهردار ایوان نیز با تسلیت این حادثه ناگوار گفت :شهادت این عزیزان کمتر از شهداء جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس نیست.

وی یادآور شد :آتش نشانان با نثار جان خود درس ایثار و فداکاری را به ما آموختند که خوب است دانش آموزان عزیز موضوع انشاء خود را به این جور مباحث اختصاص دهند و از ابراز همدری دانش آموزان با مجموعه آتش نشانی تقدیرکرد و از زحمات مدیریت آموزش وپرورش ومدیریت و همکاران مدرسه سیمه نیز برای این حرکت فرهنگی تشکر کرد.

سپس دانش آموزان با اهداء گل و روشن کردن شمع و قرائت دکلمه در وصف شهداء آتش نشان یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =