برگزاری پنجمین نشست شورای فرهنگی  دانشگاه علوم پزشکی لرستان

پنجمین نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به ریاست دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این نشست علاوه بر رئیس دانشگاه علوم پزشکی، حجت الاسلام والمسلمین مرادیان مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، دکتر شیخیان و دکتر عباس زاده به ترتیب معاون دانشجویی فرهنگی و آموزش دانشگاه، عبدالوحید ملک آرا مسئول بسیج جامعه پزشکی استان، عبدالرضا شهبازی مدیر روابط عمومی دانشگاه، سید محمد شاهرخی مسئول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه، رامین جانی پور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان و جمعی از کارشناسان فرهنگی و امور مالی دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند. از نکات قابل توجه این جلسه حضور نبی الله شمس بیرانوند مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی لرستان بود که به دعوت معاونت دانشجویی فرهنگی در نشست حضور پیدا کرده بود.
در ابتدای نشست مسئول نهاد رهبری دانشگاه ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام جواد (ع) با ذکر حدیثی از ایشان تفکر و تعقل قبل از انجام امور را راهگشای خیلی از مشکلات دانست. حجت الاسلام و المسلمین مهدی مرادیان عنوان کرد: موقعیت شناسی از دیگر مقوله هایی است که در انجام کارها باید مدنظر قرار گیرد. وی ادامه داد: در برنامه های فرهنگی باید موقعیت ها را شناخت و طبق آن برنامه ریزی انجام داد. وی در پایان گفت: امیدوارم همه ی ما بتوانیم رهروان واقعی راه و سیرت امام جواد (ع) باشیم.
دکتر شیخیان در ادامه ی این نشست ضمن قدردانی از حضور اعضای شورا، از زحمات و همکاری های شمس بیرانوند مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی لرستان قدردانی و لوح و هدیه ای را به رسم یادبود به وی اهدا کرد. معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه همچنین دستور کار شورا را عنوان کرد.
از مهم ترین مباحث مطرح شده در این نشست برگزاری ساعت فرهنگی، هزینه ها و برنامه های فرهنگی مربوط به دانشجویان جدید الورود به دانشگاه بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این نشست فرارسیدن سالروز شهادت امام جواد (ع) را تسلیت گفت و در خصوص برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه عنوان کرد: برای تحقق برنامه های فرهنگی دانشگاه، نیازبه همکاری بیشتر معاونت ها و امور مالی احساس می شود.

دکتر ساکی ابراز داشت: امور مالی دانشگاه در زمان تنظیم تفاهم نامه ها به ویژه در حوزه فرهنگی باید هماهنگی های لازم را با معاونت دانشجویی فرهنگی صورت دهد و این موضوع می تواند برنامه ریزی دقیق تری را در بر داشته باشد. وی همچنین گفت: امروزه برنامه های فرهنگی از نیاز های مبرم دانشجویان است و برای تحقق آنها باید با هم هماهنگ و همراه عمل کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =