آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید با اشاره به ظرفیت های بی شمار مادی و معنی در کشور گفت: مجموعه امکانات و زمینه ها برای توسعه اقتصادی و اجتماعی فراهم است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ، وی پنجشنبه شب در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی درقم افزود: وعده خداوند که تحقق آن قطعی است ناظر بر موفقیت فعالیتها و جهدی است که در سایه اخلاص و ایمان صورت پذیرد.
وی همچنین دراین دیدار برای موفقیت بیش از پیش مسئولین و خدمتگذاران صادق نظام جمهوری اسلامی دعا کرد.
علی شمخانی نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از شرایط امنیتی، اقتصادی و سیاسی کشور بخش عمده ای از مشکلات و تهدیدات کشور را اقتصاد پایه عنوان کرد.
وی کاهش مشکلات اقتصادی را تکمیل کننده یکی از مهمترین حلقه های زنجیره امنیت کشور ذکر کرد و افزود:تا زمانی که کار،تولید ثروت وتلاش برای توسعه همه جانبه به ادبیات رایج در بخشهای مختلف کشور و گروههای مختلف اجتناعی و سیاسی تبدیل نشود مسیر رفع مشکلات اقتصادی هموار نخواهد شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی روز پنجشنبه به منظور زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با علما و مراجع تقلید وارد قم شد وبا حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و نوری همدانی، جوادی آملی ،موسوی اردبیلی، علوی گرگانی وحجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار و گفت وگو کرد.
وی فردا جمعه نیز با آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید دیدار خواهد کرد و در نماز عبادی سیاسی جمعه قم نیز شرکت می کند.
دیدارهای شمخانی با مراجع عظام تقلید و علما در قم بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =