ورکشاپ هنرجویان دانمارکی در خانه هنرمندان

ورک شاپ نوروزی هنرجویان مدرسه سیلکر بورگ دانمارک با تدریس هدا حدادی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ورک شاپ نوروزی هنرجویان مدرسه سیلکر بورگ دانمارک با تدریس هدا حدادی پنجشنبه 26 اسفند در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ورک شاپ نوروزی هنرجویان مدرسه سیلکر بورگ دانمارک با هدف بهره‌مندی از دانش تصویرگری ایرانی و معرفی هنر تصویرگری در ایران با تدریس هدا حدادی و همکاری علی بوذری برگزار می‌شود.

هدا حدادی متولد 1356 در تهران و فارغ‌التحصيل رشته‌ گرافيك از دانشكده‌ هنر‌هاي زيباست. او سال‌هاست كه برای بچه‌ها مي‌نويسد و تصويرگري مي‌كند. حدادی كار در حوزه‌ی تصويرگری را از سال 1376 و با نشرياتی مانند «كيهان بچه‌ها»، «سروش» و «دوچرخه» آغاز كرده و تا به حال تصويرگری نزديك به 40 كتاب را به عهده داشته است.

نخستين كتابی كه حدادی تصويرگری كرده، بازنويسی «سياست‌نامه» اثر خواجه نظام‌الملک وزیر آلب ارسلان و ملک‌شاه سلجوقی است. از ديگر آثار او می‌توان به تصويرگری كتاب‌های «غصه‌پرداز»، «کوپه‌ ۱۱»، «شب‌های سوری»، «پسری که شمردن بلد بود»، «چشم‌های زمستانی»، «باز باران»، «چشمه ماه» و... اشاره كرد.

ورک شاپ نوروزی هنرجویان مدرسه سیلکر بورگ دانمارک پنجشنبه 26 اسفند از ساعت 9 تا 17 در محل خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =