فیلم ایرانی در بخش اصلی جشنواره «پالم بیچ» آمریکا

ایسنا نوشت: فیلم سینمایی «زمانی دیگر» به کارگردانی ناهید حسن‌زاده در بخش اصلی جشنواره «پالم بیچ» آمریکا به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم «پالم بیچ» که از تاریخ بیست و هشتم مارس الی سوم اوریل (8 تا 14 فروردین) در آمریکا برگزار می‌شود از فیلم «زمانی دیگر» ساخته ناهید حسن‌زاده برای حضور در بخش اصلی این رویداد سینمایی دعوت کرد.

«زمانی دیگر» به نویسندگی و کارگردانی ناهید حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی فری ملک مدنی روایتگر  زندگی مردمانی است که در شرایط دشوار و ناخواسته‌ای گرفتار شده و در جستجوی رهایی هستند.

این فیلم تاکنون جایزه  بهترین فیلم از جشنواره کلکته در کشور هند و همچنین جایزه دستاورد ویژه هنری بهترین بازیگر مرد را از جشنواره «مانهایم» را کسب کرده و پیش از این در جشنواره‌های دیگری چون ریندنس ، سائوپائولو ، ویزبادن و جشنواره زنان بروکسل و هفته فیلم اردن نیز نمایش داشته است.

پخش بین‌المللی این فیلم با کمپانی «Iran ArtHouse Film» با مدیریت مرجان علیزاده است.

مجید پتکی، یاسمن نصرتی، شقایق کمندی و فریبا خادمی  و عصمت رضاپور از بازیگران فیلم «زمانی دیگر» هستند و عوامل فنی فیلم نیز شامل: مدیر فیلمبرداری علی محمد قاسمی،صدا روح‌الله جعفربیگلو ،طراح صحنه و لباس: یوسف بهشتی و مدیر تولید و دستیار برنامه‌ریز، محمد عبدی‌زاده می‌شود.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =