معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام مبلغ مابه التفاوت ترافیک وارده و صادره به میزان ۱۸۰ میلیون یورو گفت: این مبلغ به دلیل وجود مشکلات مالی و انتقال پول به اپراتورهای خارجی در سال‌های گذشته بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، مهندس محمود خسروی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر با حل مشکلات مالی این مبلغ به تدریج به اپراتورهای طرف قرارداد پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در قراردادهای فی مابین با اپراتورهای خارجی به صورت پایاپای همکاری می‌کنیم گفت: به عنوان مثال در صورتی که میزان ترافیک اپراتورهای اروپایی به سمت ایران کمتر از میزان ترافیک ما به سمت آن‌ها باشد یا بالعکس طرفین مبالغ اضافه را براساس توافقات مالی پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت زیرساخت در خصوص اینکه مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو مربوط به چه زمانی است گفت: این مبلغ عمدتا مربوط به سه سال گذشته می‌شود و به دلیل تناقض‌هایی که ممکن است در صورتحساب‌ها وجود داشته باشد این مبالغ با رفع مغایرت‌ها برطرف و پرداخت می‌شود.

مهندس خسروی درباره اینکه آیا احتمال قطع ارتباط مخابراتی به دلیل بدهی بالا وجود دارد گفت: این موضوع را مدیریت کردیم و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی افزود: با مذاکراتی که با دولت داشتیم و حل مشکلات بانکی به زودی بدهی‌های این بخش پرداخت خواهد شد و تاکنون نیز طی سال جاری بیش از ۲۸ میلیون یور از این مبلغ پرداخت شده و ۲۰ میلیون یورو نیز در شرف پرداخت است.

 

56503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =