۰ نفر
۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

مهر نوشت:

استاندار تهران با بیان اینکه تهرانی‌ها بیشترین انصراف از یارانه ها را در کشور داشتند، گفت: درآمد حاصل از انصراف ها صرف خود مردم، سلامت و توسعه حمل و نقل عمومی می شود.
سیدحسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه رونمایی از پرتال مرکز اطلاع‌رسانی استانداری تهران با بیان اینکه روند ثبت نام یارانه ها به خوبی انجام شد، گفت: تنها در روز اول برای مدت کوتاهی مشکلاتی پیش آمد، اما پس از آن روند ثبت نام منظم و آرام بود.

او ادامه داد: مردم استان تهران در انصراف از یارانه نقش اول را داشتند که کار بزرگی است و درآمد آن صرف سلامت و حمل و نقل عمومی در سراسر کشور می شود.

هاشمی در پاسخ به پرسشی در خصوص نرخ کرایه های تاکسی گفت: خوشبختانه شورای شهر و شهرداری همکاری خوبی در خصوص نرخ کرایه های تاکسی و حمل و نقل عمومی داشتند و تصمیم گرفتیم تنها یکبار کرایه ها افزایش پیدا کند. قیمت ها نیز به گونه ای اصلاح می شود که رانندگان تاکسی ضرری نکنند.

او با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: هیچ افزایش ناگهانی نخواهیم داشت تا فشاری بر مردم نیاید. انبارهای ما نیز به اندازه کافی از کالاهای اساسی مردم پر است و مشکلی در خصوص کمبود گوشت و مرغ و کالاهای اساسی نداریم.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    11 2
    جوجه را اخر پاییز میشمارند...دولت قبلی هم از این حرفها و وعده ها زیاد می داد
    • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      3 4
      دولت قبلی نفت 140 دلاری میفروخت و با بی تدبیری باعث تحریم شد این دولت هر اشکالی دارد نباید با دولت قبل مقایسه شود
  • بی نام IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    9 2
    درامد حاصل از انصراف مردم تهران باید یرای حمل و نقل خود تهران صرف بشه
    • ايران شناس IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
      9 1
      جدى.........؟اگه اينطورى استانى مثل خوزستان كه نصف درآمد اقتصاد ايران نفت و گاز ، توليد برق و منابع آب رو داره كه بايد نيويورك باشه ولى هرات هم نيست و يك هزارم از درآمد خودش به خودش نميرسه.در واقع اگر پول صادرات نفت و گاز و آب و برق از خوزستان به تهران نرسه ، ماه اول تهران مثل شهراى جنگ زده ميشه...