قرارداد بیمه ای با 12 هزار مرکز درمانی برای خدمات رسانی به ایثارگران

ایرنا نوشت:مدیرعامل شرکت سهامی بیمه دی از عقد قرارداد با 12 هزار مرکز درمانی برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری کشور خبر داد.

سیدمجید بختیاری  در نشستی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اجرای مطلوب این قرارداد مشکلات بسیاری از ایثارگران و خانواده های آنان را رفع می کند.
بختیاری تاکید کرد: بعضی از خدمات و دستورالعمل ها باید در شهرستان ها بومی سازی شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز ارائه خدمات درمانی مطلوب به خانواده های شهدا و ایثارگران استان را از اهداف این نشست عنوان کرد.
فریبرز نجفی تصریح کرد: خدمت بی منت، مسئولیت پذیری و وقت گذاری از اصول مهم و اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده که مسئولان تمامی همت خود را به کار بسته اند.
وی یادآور شد: امیدواریم بیمه دی نیز این اهداف مهم را سرلوحه کار خود قرار داده تا بتوان خدمتی بیشتر و مطلوب تر به خانواده شهداء و جامعه ایثارگران ارائه کرد.
نجفی اظهار کرد: انتقال بیمه ایثارگران از بیمه ایران به دی با حجم بسیار بالا دارای کمترین مشکل بود که این مهم نتیجه تلاش شبانه روزی و همکاری بی وقفه نیروهای بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارکنان بیمه دی بوده که خوشبختانه این کار با موفقیت صورت گرفته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =