رئیس پلیس تهران: استفاده موتورسیکلت‌های برقی را از شهرداری و پلیس شروع کنید

تسنیم نوشت: سردار رحیمی گفت: چرا علی‌رغم واردات و تولید موتورهای برقی از این موتورسیکلت‌ها استفاده نمی‌کنیم و ما باید از ادارات، شهرداری و پلیس برای تعویض این موتورسیکلت‌ها شروع کنیم.

سردار حسین رحیمی در نشست طرح استقبال از مهر گفت: ما در حال آماده‌سازی فضا برای آغاز سال تحصیلی و جشن بهار علم هستیم و از‌ 15‌ــ‌10 روز قبل برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه انجام شده است. پلیس پایتخت از تمام استعداد خود در حوزه انتظامی و راهور استفاده خواهد کرد تا ایمنی و آرامش و امنیت را به ارمغان آوریم.

وی با بیان اینکه تمام نیروهای پلیس در اول مهر در آماده‌باش هستند، گفت: امسال قطعاً بیش از 30 درصد به ترافیک معابر پایتخت اضافه خواهد شد. تمام عملیات‌های عمرانی شهر از 25 شهریور تا 20 مهر ماه تعطیل خواهد بود تا بار ترافیکی در این مدت روانتر شود.

رحیمی راجع به آموزش بیش از 8000 راننده سرویس مدارس توسط پلیس پایتخت گفت: لیبل‌های نصب‌شده به‌روی سرویس مدارس این قابلیت را دارد تا تمام مشخصات راننده و خودرو را در اختیار پلیس قرار دهد. 970 هزار همیار پلیس با کمک آموزش و پرورش آموزش‌های ترافیکی خواهند دید و 30 هزار پلیس مدرسه و 120 هزارنفر از معلمین به‌عنوان فرهنگیار پلیس با ما همکاری خواهند داشت، علاوه بر این اقدامات فرهنگی، در تمام بخش‌ها با تخلفات نیز برخورد خواهیم کرد. ان‌شاءالله طرح برخورد با خودروهای دودزا که از هفته گذشته آغاز شده با شدت بیشتر ادامه خواهد داد.

طرح برخورد با توقف‌های حاشیه‌ای، ساماندهی بار و مسافر که سال‌ها است بر زمین مانده و همچنین طرح برخورد با تخلفات شبانه به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد. من انتظار دارم‌ شورای شهر تهران و شهردار پایتخت موضوع ساماندهی مسافربران و موتورسیکلت‌ها را جدی بگیرند چرا که هیچ مسئولی ندارند. چرا علی‌رغم واردات و تولید موتورهای برقی از این موتورسیکلت‌ها استفاده نمی‌کنیم؟ و ما باید از ادارات، شهرداری و پلیس برای تعویض این موتورسیکلت‌ها شروع کنیم.

42238

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    0 0
    بنظر من به پیک های موتور سوار وام دهید تا اینها را بخرند. بیشترین تردد مربوط به آنهاست. اصولا حرکت موتور سیکلت های بنزینی را ه تدریج در سطح شهرهای بزرگ ممنوع کنید.