ایسنا نوشت: مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با بیان اینکه پرونده کشته شدگان زلزله کرمانشاه باز است، گفت: درحال بررسی فوتی‌های احتمالی در روستاها هستیم و به ندرت احتمال افزایش کشته شدگان وجود دارد.

دکتر اَرتین کمالی اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا این لحظه 438 نفر در زلزله اخیر استان جان باختند.

وی تاکید کرد: این آمار فوتی تا این لحظه است و در حال حاضر با توجه به کمیته‌ای که از سوی استانداری و دادگستری تعیین شده، در حال بررسی فوتی‌های احتمالی در روستاها هستیم.

کمالی افزود: لیست افراد روستا در خانه‌های بهداشت روستاها موجود است و ما با مراجعه به این مراکز لیست افرادی که نیستند و یا احتمال می دهند فوت شده باشند را می‌گیریم و با لیست اجساد معاینه شده مطابقت می دهیم.

وی گفت: اگر افراد اعلام شده در لیست ما نباشد به دنبال مکان‌هایی می رویم که احتمال دفن اجساد وجود دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه افزود: در همین راستا هنوز پرونده کشته شدگان زلزله کرمانشاه باز است، البته به ندرت احتمال افزایش آمار کشته شدگان وجود دارد.

کمالی گفت: در زلزله اخیر استان 25 نیرو متشکل از پزشک و کمک کالبدگشا برای معاینه فوتی‌ها و صدور گواهی فوت به کار گرفته شدند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
    0 0
    خبرنگارهای آمریکایی مشخص کردند که تعداد تلفات طوفان در پورتو ریکو ۹ برابر تعداد اعلام شده رسمی بوده. خبرنگار ایرانی؟ زیر رو کردن اینستاگرام بازیگران و ورزشکاران. النگو هاتون نشکنه دلاوران