راه اندازی مرکز توانمندسازی کسب و کارهای حوزه ICT در اردبیل

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل گفت: برای حمایت از فعالان حوزه ICT مرکز توانمندسازی کسب و کارهای این حوزه در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهروز رزمی در مراسم افتتاحیه رویداد استارتاپی هوگر در شهرستان سرعین اظهار داشت: حوزه فناوری ارتباطات و ICT حرفهای زیادی برای گفتن دارد و باید بتوانیم جوانان و فعالان این حوزه را برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال ترغیب کنیم.

وی افزود: حوزه ICT و فضای مجازی می‌تواند در اکثریت حوزه‌ها فعال بوده و منشاء خیر و برکت باشد که خوشبختانه در مرحله نخست ظرفیت حوزه ICT را به تمامی دستگاههای اجرایی و مسئولان استان معرفی کردیم و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه شاهد اشتغال در این حوزه باشیم.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل بیان کرد: از برگزاری رویدادهای استارتاپی در شهرهای استان اردبیل حمایت می‌کنیم چرا که برگزاری این رویدادها باعث شکوفایی استعداد جوانان در حوزه ICT می‌شود.

رزمی گفت: تسهیلات بانکی کم‌بهره و قرض‌الحسنه به منتخبان رویدادهای استارتاپی در اردبیل اعطاء می‌شود و تمامی سعی ما بر این که با اعطای تسهیلات بتوانیم جوانان را برای فعالیت در این حوزه ترغیب کرده و باعث ایجاد کسب و کارهای فراوان در حوزه ICT شویم.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز کسب و کارهای ICT اظهار کرد: مرکز توانمندسازی کسب و کار حوزه ICT در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و هدف از راه‌اندازی این مرکز حمایت از شرکتهای دانش بنیان و منتخبان رویدادهای استارتاپی و صاحبان ایده‌های برتر کارآفرینی خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =