بحران کانگوروها در استرالیا!/ ۲ برابر جمعیت انسان‌ها

استرالیا این روزها با مشکل و بحران جدیدی روبروست. جمعیت کانگوروهای این کشور آن قدر زیاد شده که مقام‌های این کشور را کلافه کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، تعداد کانگوروهای استرالیا در سال ۲۰۱۶ حدود ۴۵ میلیون برآورد شده که تقریبا دو برابر جمعیت انسانی استرالیا  به حساب می‌آید. بارش زیاد و افزایش منابع غذایی ازدلایل اصلی رشد سریع جمعیت کانگوروها به حساب می‌آید.استرالیا قوانین سختی برای کشتن حیوانات دارد و  هر ایالتی برای کشتار با هدف استفاده تجاری،بر اساس سطح پایداری محیط‌ زیستی مجوز صادر می‌کند.

ولی  مجوزهای موجود هم برای  شکار حیوانات، به خاطر پایین بودن قیمت و نبود تقاضا استفاده نمی‌شود. گروهی از محققان طرفدار شکار کانگوروها خواستار آن شده‌اند که برای کنترل جمعیت کانگوروها مردم استرالیا معده‌شان را برای خوردن گوشت این حیوان آماده کنند. خوردن گوشت کانگورو که حیوان ملی استرالیا به حساب می‌آید اما برای بسیاری از مردم شرم‌آور است. 

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    11 1
    در این موارد عقیم سازی گسترده راه حل مناسب تری از کشتار است.
    • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
      0 3
      باید نسل کشی در دستور کار قرار گیرد
  • بی نام NL ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    1 1
    .در استرالیا اکثر کانگوروها کشتار می شوند بابت خوردن گوشتشان . تازه به بازار اروپا هم صادر می شود . من دیدیم گوشت کانگورو را , به اضای 100 گرم گوشتش مردم باید 2.5 یورو بپردازند اگر باور ندارید , به سایت لیدل مارکت که یکی از فروشگاه های معتبر اروپایی است مراجه نمائید . آنجا عکس محصول و قیمتش درج شده است . هفته گذشته خودم بسته بندی گوشتش را دیدم . امروز هم بود .