یک کارشناس مسائل بین الملل معتقد است که ترامپ پاسخ هدایای سعودی را داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فریدون مجلسی کارشناس ارشد روابط بین الملل درباره اظهارات ترامپ علیه ایران به خبرنگار ما گفت:«ترامپ با سروصداى بسيار در نمايش اجراى قولى كه به پاره كردن قرارداد بين المللى برجام مبتنى بر قطعنامه و تأييد شوراى امنيت داده بود عملاً جز انتقاد از آن و واگذارى به كنگره و توسل وقيحانه به مشتى دروغ مانند انتساب القاعده و داعش و انفجار خُبر به ايران حرفى نزد. و به تحريم سپاه پاسداران اكتفا كرد كه عملاً و از گذشته در تحريم آنها بوده است.»

مجلسی درخصوص تحریف نام خلیج فارس از سوی ترامپ گفت: «درباره تحريف عمدى و احمقانه اين كودك ٧٠ ساله در نام خليج فارس فقط مى توان گفت كه معياري براى راستى سنجى بقيه سخنانش به دست داد و پاسخى بود به رشوه ٤٠٠ ميليارد دلارى عربستان، خاستگاه و پرورنده تروريسم داعشى و خيانتى بود به قربانيان هم وطنش در حادثه ١١ سپتامبر و قربانيان سربريده آمريكايى.»

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    12 4
    حالا گذشته از پول فروش سلاح من فکر می کنم این مردک بابت حرفهایش از کشورهای جنوب خلیج فارس پول شخصی هم می گیرد. دلاله دیگه.
  • رضا ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 8
    هر بلايي سر ما مياد از لابي عربستان هست و بس !!!! كه متاسفانه از اول انقلاب تا حالا ما از اين كشور پست فطرت ميخوريم و دم نميزنيم و هميشه باهاشون مدارا ميكنيم ، كه اميدوارم رزمندكان يمني به روز سياه بنشانند اين و حشي هاي بربر رو !!!!