مهر نوشت:

جواد شمقدری درباره تولید سریال «انقلاب دوم» بیان کرد که این پروژه سنگینی است که به یک سال تولید نیازمند است و شروع آن به حمایت های مالی تلویزیون بستگی دارد.

جواد شمقدری درباره سریال «انقلاب دوم» که پیش از نوروز وارد مراحل پیش تولید آن شده بود، گفت: تلویزیون این روزها محدودیت مالی دارد و ما منتظریم تا وضعیت مالی این سازمان به نتیجه برسد.

او ادامه داد: به‌ هر حال سریال «انقلاب دوم» امسال تولید می شود چون کارها تقریبا نهایی شده است و ما در حال تحقیق برای فصل دوم این سریال هستیم.

شمقدری همچنین با اشاره به انتخاب لوکیشن های سریال «انقلاب دوم» نیز عنوان کرد: انتخاب لوکیشن های این سریال نهایی شده است و ما لوکیشن هایی نظیر کردستان، مناطق شمال کشور و مناطقی از خراسان را داریم که می توان عمده این فضاها را در تهران تصویربرداری کرد اما به احتمال زیاد باید برای تصویربرداری مناطق شمالی کشور به آنجا برویم.

او درباره این پروژه که داستان آن به تسخیر لانه جاسوسی می پردازد، گفت: برای تولید این پروژه سنگین حدود یک سال زمان نیاز داریم و به حمایت های مالی تلویزیون بستگی دارد که چه زمانی بتوانیم تولید را آغاز کنیم.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =