معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری سه جشنواره ی بین المللی تئاتر ، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر در استان طی ٢ ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرید رحمتی با اعلام این خبر، گفت: طی دی ماه و بهمن ماه امسال ، میزبان بیش از ٢٥٠ هنرمند شاخص کشوری در قالب جشنواره های بین المللی تئاتر ، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر خواهیم بود.

وی افزود: در گام اول و از دهم تا بیستم دی ماه آتی ، جزء ٥ استانی خواهیم بود که میزبان آثار راه یافته به جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر هستند و برخی از نمایش های شرکت کننده در این رویداد ، علاوه بر اجرا در تهران ، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد نیز به روی صحنه می روند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد : در دهه ی پایانی دی ماه شاهد حضور گروه ها و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره ی بین المللی موسیقی فجر ، در استان خواهیم بود که طی ١٠ شب در خرم آباد به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

رحمتی در ادامه از برگزاری جشنواره ی بین المللی هنرهای تجسمی فجر طی بهمن ماه سال جاری در استان خبر داد و تصریح کرد: آثار راه یافته به این جشنواره در قالب نمایشگاه های محتلف در معرض دید علاقه مندان به رشته های مختلف تجسمی در استان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: علاقه مندان به تئاتر و موسیقی برای دیدن آثار حاضر در این جشنواره های فجر استانی ، باید نسبت به تهیه ی بلیط اقدام کنند که شیوه ی خرید آن در آینده ی نزدیک اعلام خواهد شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =