در نود و هفتمین شماره نشریه خط حزب الله حاشیه‌نگاری‌هایی از دیدار سه ساعته‌ رهبرانقلاب با طلاب تهران با تیتر «شیرین و لذت بخش» منتشر شده است. دیداری که مهم‌ترین خصوصیت آن، صراحت و بی‌واسطه سخن گفتن طلاب با رهبر انقلاب بود.

به گزارش خبرآنلاین، در این دیدار یکی از طلاب از رهبر انقلاب درخواست کرد که فرصت بیشتری برای شنیدن دغدغه های طلاب در طول سال قرار دهند. رهبر انقلاب در خلال بیانات خود در این باره فرمودند «شما انتقادهایی به حوزه دارید ... این حوزه ای که شما می خواهید ... این را شما به وجود بیاورید. حوزه را اراده شما و خواست شما به وجود می آورد.»
یکی از طلاب هم با محور اینکه "ما آمده بودیم در حوزه تا ..." انتقادهایی را نسبت به وضعیت حوزه ابراز کرد که رهبر انقلاب در واکنش به این موضوع نیز چنین فرمودند: «یکی از دوستان درباره حوزه گفتند که «ما به حوزه آمده بودیم که این کار بشود، آمده بودیم که آن کار بشود»، من با این تعبیر مخالفم، نگویید «آمده بودیم»، بگویید «آمده‌ایم»، «بودیم» یعنی چه؟ بگویید «ما آمده ایم برای اینکه این کار بشود» یعنی دوام حضور خودتان را در تعبیرتان هم بیان کنید. در بیانات خودتان، آن عزم راسخ را، مثل یک رونده، مثل یک دونده، مثل یک پیماینده قاطع و مصمم این راه، همین طور عزم را شما نشان بدهید و بگویید.»

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703025

برچسب‌ها