رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی معتقد است که نامه آیت الله مهدوی کنی به دکتر ولایتی پیش از انتخابات خصوصی بوده و نباید منتشر می شد.

کاظم جلالی در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص انتشار نامه منتسب به مرحوم آیت الله مهدوی کنی به دکتر ولایتی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 تاکید کرد: به نظر من این کار اخلاقی نبود، به دلیل اینکه این نامه خصوصی یکی از شخصیت های تاثیرگذار انقلاب بود و طبعا در میان شخصیت های بزرگ نظام از این نوع مراودات و نامه نگاری ها وجود دارد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس  تصریح کرد: اگر حضرت آیت الله مهدوی کنی صلاح می دانستند که چنین نامه ای منتشر بشود، حتما خودشان این نامه را منتشر می کردند.

نماینده مردم شاهرود در خانه ملت افزود:  بنده به عنوان شاگرد ایشان که با خلقیاتشان کاملا آشنا هستم می دانم که همیشه ایشان بر روی حفظ حیثیت و آبروی افراد بسیار تاکید داشتند به طوری که حتی در بعضی از مواقع از حقوق شخصی خودشان می گذشتند که به حیثیت فرد دیگری لطمه وارد نشود، لذا با توجه به سیره ای که از ایشان سراغ داریم طبیعتا روح آن مرحوم نیز از کاری که انجام شده است، خرسند نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع این نامه مربوط به دو سال گذشته است و دیگر موضوعیت ندارد و هر قضاوتی درباره آن می توان داشت اما انتشار آن در این مطقع زمانی که دکتر ولاتی نیز در حال نقش آفرینی در عرصه های مختلف در سیاست خارجی کشور است، کار صحیحی نبود.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین حقجو IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    10 3
    الکی شلوغ نکیند متن نامه را خواندم یک امر عادی هست که یک حزب در رقابت با حزب دیگر نگران پیروزی هست در رقابت باید نگران پیروزی رقیب باشی ایشان اصول دین یا امنیت ملی را متذکر نشدن بلکه از یک امر درون حزبی صحبت کردن متاسفانه خرد گرایی کم رنگ شده است و سطحی نگری رو به افزایش هست زمانی تو قوی تری که به مخالف فر صت اعتراض مستدل را بدهی و اگر چنین نکنی تو ضعیف هستی