مدیر فنی تیم استقلال از اتفاقات بازی برابر صبا توضیحاتی می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال از زمانی که به این این تیم اضافه شده، منصوریان و بازیکنانش هنوز طعم شکست را نچشیده اند و همچنین توانستند تا رده چهارم جدول بالا بیایند. فریبا در مصاحبه با خبرآنلاین درباره شرایط این تیم و اتفاقات بازی برابر صبای قم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

چه كار كرديد كه استقلال بعد از اضافه شدن‌‌تان به كادر فني‌‌اش ديگر نباخته است؟
كار بدي نكره‌ام (خنده). اين نتايج حاصل يك كار گروهي از رياست هيأت‌مديره باشگاه گرفته تا مديرعامل، سرمربي و بازيكنان تا مدير تداركات تيم است. همه اين نفرات در به‌ دست آوردن اين نتايج چه خوب چه بد دخيل هستند. البته در اين ميان مسئوليت و كار عليرضا منصوريان از همه بيشتر است. همه ما كنار او هستيم و تلاش مي‌كنيم تا به اندازه سهم خودمان او را در راهبرد استقلال كمك كنيم.
* اما اين تغيير در روند نتيجه‌‌گيري به وضوح از هفته پنجم به بعد مشخص است؟
از قديم گفته‌اند دو فكر بهتر از يك فكر و سه فكر بهتر از دو فكر است. وقتي در يك گروه همه با هم همفكر باشند حتماً كار درست پيش نمي‌رود ولي وقتي نظرات مختلف باشد و مخالفت‌هايي در تصميم‌گيري‌ها باشد بهترين تصميمات گرفته مي‌شود. شكر خدا در استقلال همه فقط به موفقيت اين تيم مي‌انديشند و براي بهتر شدن كار هر كسي هر فكري دارد بيان مي‌كند. در اين ميان بايد به حضور نصرا... 
* در بازي با صبا چه اتفاقی رخ داد؟این ماجرا از کجا شروع شد؟
متأسفانه اتفاقاتي رخ داد كه من و عمو نصي مجبور شديم به واسطه شرايط سني‌مان براي آرام كردن دوستان وارد عمل شويم و در نهايت هم تا اندازه‌اي موفق شديم ولي كلاً اتفاقات خوبي رخ نداد. هرچند كه قبل از بروز آن اتفاقات هم مطالبي از لب خط گفته مي‌شد ولي در كل ما همه منتظريم تا ببينيم كه ناظر بازي چه گزارشي به كميته انضباطي داده است.
* يعقوب كريمي چرا كم طاقت شده است؟ در بازي با مس كرمان هم نزديك بود مشكل به وجود بياورد؟
اتفاقاً يعقوب كريمي از جمله بازيكنان آرام تيم ماست. در آن صحنه هم برخلاف ادعاي گزارشگر بازي، اول حق‌جو بود كه يعقوب را هل داد و بعد هم جملاتي به او گفت كه اين بچه از كوره دررفت. با اين همه من رفتار يعقوب را تأييد نمي‌كنم ولي من خودم 2 بار سمت هواداران‌مان رفتم و از آنها خواستم حرفي عليه داور و تيم حريف نزنند.
* بازي با تراكتورسازي را چطور پيش‌بيني مي‌كنيد؟
بازي خيلي سختي است. تراكتورسازي در هر پست حداقل 2 بازيكن بزرگ و نامي دارد. هم بازيكنان و هم كادر فني اين تيم در حد قهرماني ليگ هستند و اتفاقاً مربيان تراكتوسازي هم شناخت خوبي از استقلال دارند. گرچه ما هم از تراكتورسازي شناخت خوبي داريم و هواداران بدانند كه ما از اين بازي قطعاً دنبال كسب هر سه امتيازش هستيم و همان‌طور كه بعد از سال‌ها صبا را در قم شكست داديم دنبال اين هستيم كه به روند باخت‌هاي استقلال در تهران به تراكتور را هم پايان بدهيم.

 


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =