چهارمین نشست «آیین آواز» با موضوع «آسیب‌شناسی آواز ایرانی»، معرفی شاگردان برتر رضا رضایی‌پایور و اجرای تصنیفی در مایه ابوعطا از سوی این خواننده و مدرس قدیمی هنر آواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهارمین نشست تخصصی آموزشی «آیین آواز» سه‌شنبه 16 آذر از ساعت 17 با حضور تعدادی از هنرمندان و هنرجویان برگزیده آواز در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این نشست ابتدا هوشنگ فراهانی نوازنده باسابقه تار، آهنگساز و پژوهشگر موسیقی به همراه علی شیرازی خواننده و آوازپژوه به بررسی موضوع تخصصی این برنامه با عنوان «آسیب‌شناسی آواز ایرانی» می‌پردازند. موضوعی که هر دو هنرمند تاکنون در قالب مقالات متعددی به آن پرداخته‌اند.

در ادامه نیز رضا رضایی‌پایور خواننده و مدرس قدیمی هنر آواز به معرفی شاگردان برترش خواهد پرداخت و هر یک از آن‌ها به صورت مجزا روی صحنه خواهند آمد. هر یک از این هنرجویان برگزیده توسط نوازندگانی همراهی می‌شوند. در بخش پایانی هم رضایی‌پایور در جایگاه استاد مدعو (مهمان) با همراهی مسعود نجفی (سنتور) و سیاوش عبدی (تمبک) به اجرای آواز و تصنیف در مایه ابوعطا مشغول خواهد شد.

فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان (خیابان ارسباران) واقع شده است و ورود علاقه‌مندان به این برنامه آزاد و رایگان خواهد بود.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =