پیشگیری از خطرات ساختمان فرسوده در تهران با پلمب یک سینمای قدیمی

شهرداری منطقه شرق تهران با پلمب یک سینمای قدیمی، از بروز سانحه به دلیل ناایمن بودن ساختمان، پیشگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ماههای اخیر گزارشهای متعددی از فروریزی ساختمانهای فرسوده در تهران به دلایلی مانند گودبرداری غیراصولی مطرح شده بود. به دلیل فروریزی سازه های فرسوده و مخاطرات ناشی از آن، مشکلات زیادی برای شهروندان پیش آمده بود که باعث شد شهرداری تهران در اقدامات اخیر خود، پیشگیری از مشکلاتی که برای شهروندان به وجود می آید را در دستور کار خود قرار دهد.
در این راستا یک سینمای فرسوده در شرق تهران به دستور قضایی توسط شهرداری پلمب شد.
بهمن نوری شهردار منطقه 8 با تاکید براهمیت ایمن سازی و رفع خطر املاک ناایمن در این منطقه گفت: بر همین اساس و برابر اخذ دستور مقام قضایی و پس از ارایه اخطارهای مکرر، همکاران شهرداری با اطلاع قبلی به محل مراجعه و نسبت به اجرای دستور قضایی اقدام کردند.
سینما «شاهد» در سال 1353 در محله‌ نظام آباد تهران و با سه سالن شیدا، شقایق و شاهد و 482 نفر ظرفیت در مساحتی بالغ بر 700 متر تاسیس شد. این سینما که در تقاطع خیابان نظام آباد و خیابان سبلان قرار دارد،
او با اشاره به اینکه شهرداری با جدیت نسب به فرآیند رفع خطر و ایمن سازی با هماهنگی مقام قضایی و دیگر دستگاه های ذیربط اقدام خواهد کرد، گفت: بر همین اساس در راستای حفظ جان و مال شهروندان از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.
نوری در ادامه از مالکان و کسبه املاک ناایمن خواست با رعایت دستورالعمل ایمنی و مقاوم سازی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در اسرع وقت قبل از وقوع حوادث جبران ناپذیر، نسبت به رفع خطر و ایمن سازی اقدام کنند.
6231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =