سومین برنامه «پنجره‌ها» این هفته میزبان امیرشهاب رضویان، مادرش رابعه مدنی و اشکان کمانگری خواننده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید واشقانی جمعه 24 آذرماه در سومین برنامه هفتگی «پنجره‌ها» با امیر شهاب رضویان و رابعه مدنی گفت‌وگویی شنیدنی و متفاوت خواهد داشت.

رضویان نویسنده، کارگردان و بازیگری است که حدود چهل فیلم کوتاه و هفت فیلم بلند در کارنامه کاری خود دارد. او برای ساخت فیلم «مینای شهر خاموش» برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است. رابعه مدنی دانش آموخته رشته مربی گری کودک و بازنشسته آموزش و پرورش است. او در سریال هایی مانند «وضعیت سفید»، «پایتخت»، «شمس‌العماره» و فیلم‌های سینمایی «بوسیدن روی ماه»، «شیر تو شیر»، و... به عنوان بازیگرهنرنمایی کرده است.

آرش کمانگری خوانند آواز سنتی، مهمان دیگر «پنجره‌ها»، موسیقی را از سال 1374 در گرگان و با فراگیری ساز سنتور نزد ناصر صفایی آغاز کرد و از سال 1381 به تهران آمد و در کلاس‌ اساتیدی چون آقایان مظفر شفیعی، حمیدرضا نوربخش، رامبد صدیف و زنده‌یاد دکتر حسین عمومی شرکت کرد. از سال 1385 تا 1388 در کارگاه آواز استاد محمدرضا شجریان حاضر شد. کمانگری تا کنون آلبوم‌هایی به نام «رخت بنما» و «آواز سکوت» و... را به بازار موسیقی ارائه کرده است.

«پنجره‌ها» به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی واجرای مجید واشقانی هر هفته جمعه ساعت 10 تا 12 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =