۰ نفر
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

بارها پیش آمده است که تصمیم بگیریدیه کالای جدید بخرید یا وسیله‌ای که دارید و می‌توانید آن را به پول تبدیل کنید، بفروشید.این خرید و فروش می‌تواند برای ایجاد تنوع، ارتقا، برحسب نیاز یا به هر دلیلی باشد. خرید و فروش خودرو به ویژه خودروهای کارکرده از جمله مواردی است که در طول روز به دفعات رخ می‌دهد. حال سوال اینجا است برای خرید و فروش سریع و بی‌دردسر خودرو باید چه راهی را انتخاب کنیم؟

بارها پیش آمده است که تصمیم بگیریدیه کالای جدید بخرید یا وسیله‌ای که دارید و می‌توانید آن را به پول تبدیل کنید، بفروشید.این خرید و فروش می‌تواند برای ایجاد تنوع، ارتقا، برحسب نیاز یا به هر دلیلی باشد. خرید و فروش خودرو به ویژه خودروهای کارکرده از جمله مواردی است که در طول روز به دفعات رخ می‌دهد. حال سوال اینجا است برای خرید و فروش سریع و بی‌دردسر خودرو باید چه راهی را انتخاب کنیم؟

بهتر است که موضوع خريد و فروشخودرو را کمی تفکیک شده بررسی کنیم. از خرید خودرو شروع می‌کنیم. شما برای خرید خودرو دلایل و معیارهایی دارید که بر همین اساس تصمیم به خرید خودرو جدید می‌گیرید.بی‌شک برای خرید هر وسیله‌ای، می‌توانید به جایی مراجعه کنید که مرکز فروش باشد.

به عنوان مثال برای خودرو می‌توانید به نمایشگاه‌های ماشین در سطح شهر سر بزنید. اما معمولا با خودروهای صفری روبه‌رومی‌شوید که با اختلاف قیمت نسبت به بازار فروخته می‌شوند، یا خودروهای کارکرده‌ای را می‌بینید که برای خرید آنها اطمینان خاطر ندارید. ضمن اینکه با وقت محدود شما به چند نمایشگاه ماشین در طول روز می‌توان سر زد؟ آیا تمام مدل‌هایی که با بودجه یا خواسته‌ی شما سازگاری دارد، در همه‌ینمایشگاه‌ها موجود است؟

از قبیل سوالات بالا زیاد در ذهن شما به وجود می‌آید. اما حالا تصور کنید برای خرید خودرو، بتوانید بی‌واسطه با تمامی فروشندگان خودرو در سطح شهر ارتباط داشته باشید. تصور کنید برای خرید خودرو فقط نیاز باشد گوشی موبایل خود را برداشته یا به سایت مراجعه کرده و در کمتر از یک دقیقه بتوانید با فیلتر کردن گزینه‌های مورد نظر خود مانند برند، مدل، قیمت، محدوده و مواردی از این دست، به آنچه می‌خواهید برسید، جزئیات را بخوانید، تصاویر هر خودرو را ببینید و پیش از بازدید درباره‌ی جزئیات بیشتر با فروشنده تماس بگیرید. تصور کنید می‌توانید خیلی ساده خودروهای یک بازه‌ی قیمتی یا مدلی خاص را با هم مقایسه کنید تا هم قیمت بازار هم مشخصات فنی مطابق با قیمت و بودجه‌ی شما، دستتان باشد و درست تصمیم‌گیری کنید.

حالا در طرف مقابل فکر می‌کنیم قصد فروش خودرو را داشته باشید. اول سردرگم هستید که خودروی شما چقدر ارزش دارد. وقتی با نمایشگاه خودرو یا واسطه‌هاروبه‌رو شوید می‌بینید که انواعی از قیمت‌ها را به شما ارائه می‌کنند تا سود بیشتری ببرند. ضمن اینکه اگر بخواهید خودروی خود را در نمایشگاه برای فروش بگذارید باید منتظر باشید تا یک خریدار واقعی به نمایشگاه سر بزند، خودروی شما را بپسندد و آن را معامله کنید. یا اینکه مجبور هستید با قیمت پایین خودرو را به نمایشگاه بفروشید.

حال تصور کنید برای فروش خودرو تنها کافی باشد در یک اپلیکیشن یا سایت، آگهی رایگانی را با تمام جزئیات فنی و ظاهری، تصاویر و قیمت خودرو درج کنید تا بعد از مدت کوتاهی این آگهی در معرض دید انبوهی از خریداران سطح شهر قرار بگیرد. یا تصور کنید در مورد فروش خودرو، برای قیمت‌گذاری آن مشکل دارید، خیلی راحت می‌توانید دیگر آگهی‌های مشابه خودروی خود را بررسی کنید تا محدوده‌ی قیمتی دست‌تان بیاید. از طرف دیگر وقتی توضیحات کامل ارائه کنید، نیازی نیست دائما پاسخگوی افرادی باشید که به عنوان خریدار واقعی و غیرواقعی با شما تماس می‌گیرند.

الان دیگر مانند گذشته نیستدغدغه‌یخرید وفروش خودرو داشته باشید که برای خرید خودرو نگران صرف زمان زیاد برای پیدا کردن مدل مورد نظر باشید و برای فروش خودرو نگران این باشید که آیا می‌توانید خودرو را با قیمت خوب و در زمانی اندک بفروشید.

حالا دیگر دوره زمان فرق کرده است. شما بهترین راه را پیش‌روی خود دارید.می‌توانید از سایت و اپلیکیشن شیپور استفاده کنید تا برای خرید و فروش خودرو، به صورت روزانه بی‌واسطه با هزاران خریدار و فروشنده در تماس باشید، خیلی راحت جستجو کرده و از سیستم فیلتر هوشمند استفاده کنید، یا هزاران آگهی جدید و متنوعی را با جزئیات کامل و تصاویر آنها ببینید که قطعا یکی از آنها نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

راه‌های دیگری نیز وجود دارد.می‌توانید به سراغ واسطه‌ها و نمایشگاه خودرو یا آگهی‌هایروزنامه‌ای بروید که در مورد اول باید خودروی خود را زیر قیمت واقعی آن هم با دردسر زیاد بفروشید و در مورد دوم با تعداد محدودی آگهی بدون توضیحات و تصویر با تاریخ انقضای مشخص روبه‌رو شوید.

حال سوال اینجاست؛ شما برای خرید و فروش خودرو چه راهی را انتخاب می‌کنید؟

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727124