در ۱۴ آذرماه، اعلام اقدامات دادستانی از سالها پیش علیه اطرافیان احمدی‌نژاد که امروز اعلام شد، به همراه تحولات یمن پس از عبدالله صالح پربازدیدترین اخبار بود.

در صدر اخبار پربازدید سیاسی امروز، نقل قولی از حائری‌شیرازی به چشم می خورد که گفت: آیت‌الله هاشمی عزیز نازی بود پیش امام؛ احمدی‌نژاد در حد هاشمی تمکین‌کند بس است نه‌بیشتر! در این سرویس روایتی از ریخت‌وپاش اطرافیان خاتمی در دهه۶۰ هم پربازدید بود. به راستی نورچشمی چه کسی بود؟ همچنین اولین واکنش مقامات نظامی ایران به شلیک موشک یمنی به تاسیسات هسته‌ای امارات هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی، خبر پربازدید روز گفت قیمت دلار کاهش می‌یابد. همچنین دانستن قیمت آپارتمان نوساز در مناطق ۴ و ۵ تهران و قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار باعث شد این دو مطلب هم پربازدید شوند.

در پربازدیدترین مطلب سرویس فرهنگی هم عنوان شد تلویزیون پر از مجری‌های پرده‌دَر شده است. در این سرویس تحلیل کیهان درباره توییت یک‌سال پیش ترانه علیدوستی هم از نظر مخاطبان، خواندنی بود و نقشه دراکولای جوان برای دختر همسایه در شهرزاد هم بازدید زیادی داشت.

پربازدیدترین گزارش سرویس اجتماعی هم می گفت چه ساعت‌هایی احتمال وقوع زلزله در ایران بیشتر است. مطلب پربازدید دیگر اجتماعی می گفت «تیلاپیا» هم ماهی‌های دیگر را می‌خورد، هم سلامتی انسان‌ها را! پاسخ دادستان تهران به احمدی‌نژادی‌ها هم پربازدید بود که گفت: از ۶سال قبل پرونده باز دارید!

مطالعه تاثیر کشته شدن علی‌عبدالله صالح بر آیندۀ بحران یمن مطلب پربازدید سرویس بین الملل بود. پس از آن بود که در خبر پربازدید دیگری اعلام شد وزارت کشور یمن خبر کشته شدن علی عبدالله صالح را تأیید کرد. نقل قول طعنه دار و پربازدیدی از موگرینی هم جالب بود که پرسید: حالا نوبت ماست که بپرسیم شماره تلفن آمریکا کدام است؟

در سرویس طنز هم ماجرای دنباله دار احمدی‌نژاد و نون و پنیر و سکه هم پربازدید بود.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =