در روز دوشنبه 18 دی، پربازدیدترین اخبار به اظهارنظر چهره‌ها درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره گمشدگان نفت‎کش ایرانی و پورشه‌سواری آقازاده‌های مست بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، پربازدیدترین خبر در آستانه سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رازهایی که در خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همچنان سر به مهر مانده است اختصاص داشت. اظهارنظر هادی غفاری درباره وضعیت کشور پس از انقلاب با عنوان مگر دوره اشکنه‌خوری است؟ هم نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. روایت ابراهیم فیاض از از پورشه سواری آقازاده‌های مست هم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، راز گمشدگان نفت‌کش ایرانی پربازدیدترین خبر بود. خبری درباره قیمت هر کیلو گوشت گوزن هم در این سرویس با بازدید زیاد کاربران روبه رو شد. دیگر خبر پربازدید این سرویس به بحران 46 ساله تخم مرغ در کشور اختصاص داشت.

درگذشت خواننده زن در 70 سالگی پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگ بود. معرفی برندگان هفتاد و پنجمین جایزه گلدن گلوب هم با استقبال کاربران همراه شد. تصاویری از حضور ناصر ملک مطیعی پس از 40 سال در زورخانه هم دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس جامعه، واکنش وزیر بهداشت به وضعیت درمانی آیت‌الله شاهرودی با بازدیدی زیادی همراه شد. هفت دلیل ناآرامی‌های اخیر از نگاه یک روانپزشک هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. اظهارنظر رییس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره آزمون‌های استخدامی هم با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبه رو شد.

در سرویس بین‌الملل، معاینه دونالد ترامپ توسط پزشک مخصوص اوباما پربازدید بود. شرط آمریکا برای مذاکره با کره شمالی هم در این سرویس بازدید زیادی داشت. اخراج مشاور ارشد کاخ سفید از استودیو شبکه سی‌ان‌ان هم نظر کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، پربازدیدترین خبر به پشت پرده افزایش قیمت تخم مرغ اختصاص داشت.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =