مراد یگانه از کلنگ زنی پمپاژ سه هزار هکتاری دشت بیجنوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مراد یگانه ،فرماندار چرداول در بازدید از منطقه بیجنوند با زیبا خواندن منطقه اظهارداشت:پمپاژ بیجنوند یک ضرورت است که باید در دولت تدبیر و امید به سرانجام برسد و من مفتخرم به عنوان کارگزار دولت پیگیر این موضوع شوم و تا انتها در کنار کشاورزان منطقه برای به سرانجام رساندن آن تلاش خواهم کرد.

یگانه که سابقه فرمانداری سیروان و به سرانجام رساندن سه پمپاژ آب و آبادانی آن منطقه را در کارنامه خود دارد گفت:یکی از توفیقات اینجانب خدمت به مردم سیروان بود که با اجرای چند طرح پمپاژ توانستیم کشاورزی منطقه را متحول کنیم و الحمدالله مردم کم کم برکات این طرح را که از برکات انقلاب است را خواهند دید.

فرماندار چرداول با قریب الوقوع بودن کلنگ زنی پمپاژ بیجنوند بیان کرد:مجموع سی میلیارد ریال اعتبار برای کلنگ زنی طرح اختصاص یافته و بزودی این اعتبار ابلاغ خواهد شد و امیدواریم ماه اینده بتوانیم این طرح عظیم را که می تواند اقتصاد منطقه را شکوفا کند و بیکاری را در منظقه به صفر رساند را کلنگ زنی نماییم.


یگانه در پاسخ به سوال خبرگزاری خبرآنلاین در مورد ایجاد شرکت تعاونی در منطقه گفت:به بخشدار و دهیاران منطقه دستور اکید می دهم تا با همکاری همدیگر و در تعامل با مردم و کسانی که تا کنون پیگیر پمپاژ بوده اند این تعاونی کشاورزی هرچه زودتر ایجاد شود تا مردم بتوانند از مزایای تعاون در جهت تهیه هزینه های پمپاژ و به سرانجام رساندن آن مشارکت نمایند.


فرماندار چرداول همچنین علاوه بر ایجاد تعاونی از حضور قرارگاهی برای تامین مابقی هزینه های پمپاژ نام برد که در صورت ایجاد تعاونی می تواند زمان اجرای طرح را کاهش دهد و اعتبار آنرا براحتی تامین نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =