پس از موضع گیری هایی مبنی بر کناری استاندار ایلام،موج حمایتی از استاندار سراسر استان را دربرگرفت و در کمتر از 12 ساعت کمپین حمایت از وی در شبکه های اجتماعی به شش هزار نفر رسید. همچنین فعالان سیاسی سابقه دار استان در موضع گیری هایی بر تمدید استاندار ایلام برای 4 سال دیگر تاکید کردند. دکتر جعفریان سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی یکی از این افراد است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا جعفریان فعال سیاسی  و سخنگوی ستاد روحانی در استان ایلام اظهار داشت: صحبت ها و موضع گیری هایی که این روزها به نام اصلاح طلبان استان و یا فعالان ستادهای روحانی منتشر می شود نظر بخشی از دوستان بوده و یه هیچ عنوان، چنین مطالبی مورد تائید اکثریت مجموعه بزرگ اصلاحات استان نمی باشد.


جعفریان ادامه داد: شکی نیست که مهندس مروارید چهره برجسته اصلاحات و محور اندیشه اصلاح طلبی در استان بوده و هست، طرح مطالب تفرقه انگیز و افراطی در خصوص عبور از مروارید دستاورد خاصی نخواهد داشت.

این عضو هیات علمی دانشگاه گفت: در انتخابات 29 اردیبهشت امسال شاهد رشد پدیده های جدید در تبلیغات انتخاباتی بودیم که مانند مجاهدان شنبه اقدام به ایجاد فضایی ناخوشایند پس از انتخابات نمودند.

سخنگوی ستاد روحانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جامعه با درایت و بینش بالا آنچه را که درست و واقعیت است را به خوبی درک می کند و خواسته دلسوزان جامعه در شرایط کنونی ادامه راه با مهندس مروارید تا تحقق کامل برنامه ها و اهداف توسعه استان می باشد.


دکتر جعفریان در پایان یادآور شد:بخش بزرگ احزاب اصلاح طلب ،فعالان سیاسی و اجتماعی استان ،اکثریت اعضای ستادهای 92 و 96 دکتر روحانی در ایلام و حتی بخشی از اصولگرایان میانه رو و واقع بین خواستار تثبیت مدیریت ارشد استان در دوره 4 ساله دوم هستند که به زودی مواضع این مجموعه به صورت رسمی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =