مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از رفع تصرف ۱۷۰ هزار مترمربع از اراضی منطقه گردشگری موسوم به سیاسرد در شهرستان بروجن خبر داد.

 به گزارش خبرگزارش خبرانلاین به نقل از  روابط عمومی راه وشهرسازی استان ، قاسم قاسمی افزود: در راستای استیفای حقوق بیت‌المال در زمینه املاک ملی، اداره کل راه و شهرسازی با همکاری یگان حفاظت از اراضی مستقر در این اداره کل و ادارات تابعه شهرستان‌های استان به صورت مستمر در حال رصد و پایش اراضی ملی تحت مالکیت دولت است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین جهت با اقدام سریع و مجدانه پرسنل راه و شهرسازی شهرستان بروجن و پس از اخذ حکم از دادستان شهرستان، ۱۷ هکتار از اراضی ملی این شهرستان واقع در منطقه تفریحی و گردشگری موسوم به سیاسرد با ارزشی بالغ بر ۸ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

وی در ادامه یادآور شد: این اداره کل به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن وظیفه حفاظت، حراست و نظارت، نقشه‌برداری، تجمیع، تفکیک و افراز املاک ملی را به عهده دارد و با متصرفان غیرقانونی املاک ملی برخورد قاطع خواهد کرد.

قاسم قاسمی همکاری مردم را در این زمینه ضروری و مؤثر دانست و گفت: اقشار مختلف مردم استان می‌توانند هرگونه اقدام غیرمجاز مبنی بر تصرف اراضی دولتی را با شماره تلفن ۳۳۳۳۳۲۲۲-۰۳۸ به یگان حفاظت از اراضی مستقر در اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اطلاع دهند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =