همزمان با نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ ، همراه اول سرویس خط وی‍‍ژه سازمانی را ارائه کرد.

به گزارش اداره ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سرویس خط ویژه سازمانی یکی از سرویس‌ های پایه مرتبط با Unified Communicationاست، که از جذابیت خاصی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط برخوردار است و از طریق ایجاد یک سیستم پاسخگویی تلفنی مبتنی بر بستر cloud تمامی نیازهای تلفنی این گونه شرکت‌ ها را پوشش می ‌دهد.


این سرویس به کسب وکارها اجازه می‌ دهد با ثبت یک شماره در شبکه همراه اول به عنوان خط ویژه سازمانی،‌ تا ۶۴ شماره از خطوط فعلی کارکنان سازمان از هر اپراتوری به صورت همزمان پاسخگوی تماس ‌ها باشند. علاوه بر این، با استفاده از قابلیت IVR این سرویس، کسب و کارها می ‌توانند به صورت تخصصی پاسخگوی تماس ها بوده و تماس ‌های مرتبط با هر بخش از کسب و کار خود را به تیم‌ های مرتبط داخلی ارجاع دهند. همچنین این راهکار می تواند همانند یک مرکز تماس کامل قابلیت کنترل و مدیریت کلیه تماس ها را در اختیار مدیران کسب و کارها و شرکت ها قرار دهد.


در واقع با استفاده از این سرویس سازمان ها می ‌توانند به سهولت از طریق پنل کاربری که در اختیار آنها قرار می گیرد کلیه تماس ‌های تلفنی کسب ‌و کار خود را مدیریت کنند. پاسخگویی هم زمان، امکان تعریف IVR های متعدد و عدم وابستگی سرویس به خطوط ثابت به کسب و کارها امکان پاسخگویی از هر زمان و مکان را داده منجر به کاهش تماس‌ های از دست رفته خواهد شد. قابلیت تفکیک تماس ‌های شخصی و کاری، حفظ محرمانگی شماره تلفن‌ های کارکنان سازمان، و تفکیک هزینه تماس ‌های شخصی و کاری از دیگر مزایای این سرویس است.
کاهش تماس ‌های از دست رفته، قابلیت پاسخگویی از هر نقطه و هر زمان، هزینه کمتر نسبت به سرویس ‌های مشابه به دلیل عدم نیاز به سرمایه گذاری اولیه، آسانی نصب، راه ‌اندازی و استفاده به دلیل عدم نیاز به نصب سخت افزار، قابلیت مدیریت تماس های سازمان از طریق پنل کاربری، تفکیک تماس های شخصی و کاری افراد سازمان، قابلیت انتقال تماس به خطوط فعلی افراد سازمان از تمامی اپراتورها و خطوط ثابت و حفظ محرمانگی شماره تلفن افراد سازمان در تماس‌ های خروجی برخی از مزایای این سرویس است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =