به گزارش مهر، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: طی دو روز گذشته به دنبال فراخوان سازمان انتقال خون برای نیاز به گروه خونی منفی نیاز استان اصفهان با مراجعه خوب مردم تامین شد.

مجید زینلی با اشاره به اینکه با توجه به کمبود گروه‌های خونی منفی در استان و به ویژه گروه خونی «او منفی» سازمان انتقال خون فراخوانی عمومی را برای حضور مردم اعلام کرده است، اظهار داشت: خوشبختانه مردم نوع‌دوست استان طی دو روز گذشته حضور پررنگی را برای اهدای خون در مراکز انتقال خون اصفهان داشتند.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از مردم دارای گروه‌های خونی منفی استان اصفهان برای اهدای خون به مراکز انتقال خون استان اصفهان مراجعه داشتند، ابراز داشت: از این تعداد بیش از دو هزار نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیاز استان اصفهان به گروه‌های خونی منفی تامین شده است، افزود: از این رو درخواست می‌شود اهدا کنندگانی که تاکنون به مراکز انتقال خون مراجعه نکرده‌اند به صورت اینترنتی نوبت حضور را دریافت کرده و در هفته‌ها و ماه‌های آینده به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه اداره کل انتقال خون استان اصفهان آمادگی لازم برای اعزام خون‌های اهدایی به مناطق زلزله زده را دارد و بارها این آمادگی را اعلام کرده ایم، تصریح کرد: این در حالی است که تاکنون اعلام نیازی به استان صورت نگرفته است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =