مشکلات اقتصادی مهمترین عامل وقوع جرم است

فرمانده انتظامی استان گفت:مهمترین علل وقوع جرم در سطح کلان به ترتیب مشکلات اقتصادی ،تورم ،اعتیاد و احساس بی عدالتی است.

به گزارش خبرآنلاین،رضا بنی اسد فر در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران مبلغان جامعه هستند و اگر خبرنگاران و رسانه ها نبودند، مطلبی منتشر نمیشد و صحت اخبار نیز مشخص نمی شد.

وی افزود:خبرنگاران به خوبی وظیفه ی خودشان را زمینه آگاهی عمومی، افزایش امنیت و آگاهی و دیگر حوزه ها ، انجام میدهند، شاید حقیقت برای بسیاری از افراد تلخ باشد و برای همین است که گاهی با خبرنگاران به مقابله می پردازند.

وی در خصوص کشفیات چهار ماه اول سال در استان بیان کرد : مجموع کشفیات انواع مخدر ۴۱ تن بوده و نسبت به سال گذشته افزایش داشته است،از مجموع دستگیری ها ۶۲ درصد آنها اتباع بیگانه بودند.

وی بیان کرد: ۳۴درصد افزایش تشکیل پرونده ها را داشتیم و بیش از ۹۶ درصد این جرایم کشف شده اند همچنین ۲۵۰۰ نفر در مراکز مشاوره نیروی انتظامی مشاوره فردی گرفتند و ۵۰ هزار کتابچه در حوزه ی آسیب های اجتماعی چاپ شده است

وی خاطرنشان کرد: ۵۵درصد سرقت خانه کاهش یافته است و سرقت خانه بیشتر در عید در زمان مسافرت صورت می گیرد. 

این مسئول گفت: پلیس در جایگاه خود یک وظیفه دارد و دیگر سازمان ها و دستگاه ها و مردم یک وظیفه ی دیگر دارند که با همکاری همه امنیت اجتماعی به طور چشم گیری تغییر مثبتی خواهد کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =