خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: هیات دولت مصوب کردند وزارت راه‌وشهرسازی برای پروژه راه‌آهن رشت به آستارا وامی از کشور آذربایجان به مبلغ حدود ۵۰۰میلیون دلار دریافت کند، این مسئله ننگی دیگر بر تاریخ اقتصادی و انضباط مالی دولت است.

نادر قاضی‌پور در خصوص استقراض ایران از کشور آذربایجان، اظهارداشت: روز گذشته مطلع شدیم که هیات دولت مصوب کردند وزارت راه‌وشهرسازی برای پروژه راه‌آهن رشت به آستارا وامی از کشور آذربایجان به مبلغ حدود ۵۰۰میلیون دلار دریافت کند، این مسئله ننگی دیگر بر تاریخ اقتصادی و انضباط مالی دولت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در همه جا گفته می‌شود ایران جزء کشورهای ثروتمند است، گفت: افزایش تولید و فروش نفت و همچنین افزایش قیمت دلار همگی نشانگر این هستند که میزان پول در کشور بالا است و این استقراض ها نشان می‌دهد پول‌های زیادی در کشور بدون حساب و کتاب وجود دارد.

وی درباره اختلاس یکی از مدیران نفتی گفت: اختلاس توسط یکی از مسئولین بخش اکتشاف وزارت نفت بوده که چندین میلیون‌ دلار را برداشت و از کشور خارج شد و بعد از خروج، تازه گزارش آن به قوه قضائیه رسیده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر وصیت‌نامه سیاسی امام خمینی (ره) مطالعه کنیم در همه جای آن کلمه نه شرقی و نه غربی آمده است، اضافه کرد: در آیات قرآن نیز آمده که به برخی‌ها نباید تکیه کرد، ننگ است برای جمهوری اسلامی ایران که از کشور کوچک همسایه خود وام اخذ کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: پول‌های سرگردانی که به دست موسسات مالی و اعتباری افتاده رقم بسیار بالاتری دارد، تدبیر و سیاست ما کجاست؟

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =