رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بیشترین تعداد کلینیک ویژه تخصصی کشور در استان آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده در تشریح این خبر گفت: هم‌اکنون ۱۷ کلینیک ویژه تخصصی در استان دایر است که با این تعداد، استان بیشترین تعداد کلینیک ویژه تخصصی را در سطح کشور داراست.
وی افزود: همچنین تعداد ۱۵ کلینیک ویژه دیگر آماده بهره برداری است که یکی از آنها در شهرستان مهاباد احداث شده است.
وی اضافه کرد: این کلینیک ها تجهیز نشده اند و برای تجهیز آنها اعتبار و تخصیص منابع مورد نیاز است که در سفر معاون درمان وزیر بهداشت قرار شد تجهیزات مورد نیاز کلینیک های ویژه تخصصی و ۷ مرکز ثبت و تشخیص بیماران سرطانی با تخصیص منابع از وزارت بهداشت تا پایان سال تامین و آنها تجهیز شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خاطر نشان کرد: فاز اول بخش اورژانس بیمارستان امام خمینیی (ره )مهاباد به اتمام رسیده و مجموعه دانشگاه با جدیت پیگیر راه اندازی فاز دوم بخش اورژانس بیمارستان هستیم و در توسعه بیمارستانی که با پیگیری های نماینده مهاباد و اینجانب انجام گرفت ۱۰۰ تخت مصوب برای بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک توسط وزارت راه و شهرسازی به پیمان واگذار می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در پایان گفت: بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی برای شهرستان مهاباد با توجه به توسعه جمعیتی و توسعه منطقه به عنوان بلوک درمانی جنوب استان در حضور معاون درمان وزیر بهداشت به عنوان یک نیاز اساسی مطرح شد و در صورتیکه در ردیف سازمان برنامه و بودجه در سال ۹۷ قرار گیرد عملیات احداث آن به اجرا در می آید.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =