میزان نوشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: سپیدرود متعلق به مردم است و اصلا خود من هم نمی‌توانم در مورد این تیم انفرادی تصمیم بگیرم.

مسعود رهنما در رابطه با تغییراتی که در سپیدرود اتفاق افتاده اظهار داشت: فکر می‌کنم این موضوع باید از طریق هیئت فوتبال پیگیری شود. همه سعی خود را می‌کنم تا این موضوع را به شکل منطقی و به نفع تیم حل کنم.

مسعود رهنما ادامه داد: سعی می‌کنم منطقی به نتیجه برسم. موضوع را شدیدا پیگیری کردم البته در تهران هستم ولی چون بحث سپیدرود برایم خیلی مهم است دورا دور پیگیر شدم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با توجه حضور امیدروانخواه در راس کادر فنی تیم سپیدرود گفت: تخصصی در این خصوص ندارم، ولی هیئت فوتبال و بزرگان فوتبال گیلان را پیگیر این موضوع کردم تا بنشینند و به شکل منطقی موضوع را حل کنند. به هر حال این تیم متعلق به مردم است و اصلا خودم هم نمی‌توانم در مورد این تیم انفرادی تصمیم بگیرم. همه دستگاه‌های حاکمیتی در استان گیلان نسبت به تیم سپیدرود حساس هستند.

مسعود رهنما در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمات اخیر ضربتی و انفرادی بوده، تصریح کرد: تصویر شما از این موضوع را تایید و تکذیب نمی‌کنم، ولی همین قدر بدانید که به اندازه اختیاراتی که دارم موضوع را پیگیر هستم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =