سرمربی پرسپولیس می گوید مصدومیت بازیکنان آنها را عذاب می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حمید درخشان درنشست خبری پیش از بازی با راه آهن در جام حذفی گفت:«ابتدا فرا رسیدن ماه محرم را به هم تسلیت می گویم.درباره بازی هم باید بگویم که راه آهن بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد.به نظرم بازی خوبی می شود اما مشکلی که وجود دارد این است که ما هنوز بلاتکلیف هستیم و نمی دانیم که مقابل راه آهن باید در کدام ورزشگاه بازی کنیم.البته ما توافق کرده بودیم که بازی در ورزشگاه آزادی باشد چون این اتفاق به نفع دو تیم است.»

درخشان در بخشی از حرف هایش هم گفت:«برخی بازیکنان ما رسیدند اما همه چیز 50 - 50 است و پزشکان باید نظر بدهند. محمد نوری و هادی نوروزی مشکل دارند اما دغاغله و رضا نوروزی به بازی ها نمی رسند اما دکتر در مورد هادی و نوری قول داده برسند.ما بازیکن نداریم که از جوان‌تر ها استفاده می‌کنیم و می‌خواهیم ببینیم که می‌توانند به تیم کمک کنند یا خیر. باید جایی از آنها استفاده شود که ببینیم می‌توانند خود را نشان دهند یا خیر و می‌توانیم در آینده بیشتر در مورد آنها صحبت کنیم.»

خبرنگاری از او درباره نیمکت نشینی صادقیان سوال کرد که درخشان این واکنش را نشان داد:«آمادگی پیام به اندازه ای نبوده که بتواند 90 دقیقه بازی کند.بازیکن بزرگ همیشه باید آماده باشد.او در هفته های گذشته خوب تمرین کرد و این جای خوشحالی است که پیام خود را بیشتر آماده می‌کند. امیدوارم او را بیشتر آماده کنیم. اگر بازیکنی از اول در ترکیب قرار نمی‌گیرد به خاطر دور بودن از شرایط آرمانی است و هیچ چیز دیگری نیست.»

آیا پرسپولیس قهرمان جام حذفی می شود؟درخشان در این مورد هم می گوید:«در لیگ هم فاصله آنچنانی نداریم که حریفان را بگیریم با تمام قوا سعی می کنیم در لیگ و جام حذفی شرکت کنیم. بازیکنان محروم و مصدوم ما را عذاب می دهد. اگر بازیکنان مصدومان برسند فکر می کنم می‌توانیم برای قهرمانی تلاش کنیم.»

اما حرف های پایانی درخشان.آنجا که او درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت:«ما از سازمان لیگ این است که به ما اجازه بدهند تا نیروهای بیشتری را برای پرسپولیس جذب کنیم.به نظر من هر تیمی که در آسیا شرکت کند حکم تیم ملی را دارد. سعی می کنیم بازیکن بیشتر و حتی کمکی بگیریم. فکر می کنم سازمان لیگ هم موافقت کرده و با مطرح کردن این موضوع این شانس را بدهند که تیم‌ها با قدرت بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =