۰ نفر
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱
هنرنمایی روی جعبه سیگار

ایسنا نوشت:

یک هنرمند با سوژه قرار دادن ارتباط ساختاری و فرمی نگارگری و گرافیک جعبه‌های سیگار، نمایشگاه متفاوتی را برگزار می‌کند.

مهدی حامدی درباره‌ی برپایی دومین نمایشگاه انفرادی‌اش با عنوان «آنچه سخت است و استوار» اظهار کرد: 30 اثر با تکنیک ترکیب مواد به نمایش گذاشته می‌شود. از بین رفتن آنچه به گذشته مربوط است، موضوع اصلی کارهای این مجموعه است.

او ادامه داد: برای نمایش این مفهوم به ارتباط ساختاری و فرمی بین شکستگی‌های نگارگری و گرافیک جعبه‌های سیگار توجه شده است. جمله‌ی «آنچه سخت است و استوار دود می‌شود و به هوا می‌رود» ایده و کانسپت اصلی کارها است که برای نشان دادن این دود شدن از جعبه‌های سیگار استفاده کرده‌ام.

این هنرمند همچنین اظهار کرد: من نقاشی خوانده‌ام و با آثار نگارگری آشنا هستم، اما برای این مجموعه، آثار هنرمند خاصی مد نظرم نبود و بیشتر روی ارتباط این نقش‌ها با امکانات جعبه‌های سیگار تمرکز کردم.

در متن معرفی این نمایشگاه آمده است: «بازی مفهومی آثار جدید مهدی حامدی این‌بار به کشف رابطه‌ی بصری مینیاتور و ساختار کوبیک جعبه‌های سیگار معطوف شده است. او با این ایده‌ی محوری سعی دارد تا مخاطب را به زوال هویتی هنر بومی رهنمون کند .عنوان‌بندی "آنچه سخت است و استوار دود می‌شود و به هوا می‌رود" اشاره‌ای است به محتوای این سری از کلاژهای حامدی.

این نمایشگاه از 16 تا 27 مردادماه از ساعت 16 تا 20 در گالری «هما» به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، شماره 8، واحد 1 میزبان علاقه‌مندان است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =