باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پلیس راه استان زنجان تصادف خونین یک دستگاه سواری رانا خبر داد.

سرهنگ شیرمحمدی رئیس پلیس راه استان زنجان اظهار داشت: در ساعت 06:20 صبح امروز جمعه در كيلومتر 18 محور زنجان - قزوين یک دستگاه سواری رانا با حفاظ لبه پل برخورد كرد.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع این حادثه 3 تن دچار مجروحيت شدند كه با حضور نيروهای امدادی جهت درمان به بيمارستان منتقل شدند و برابر اعلام بيمارستان حال 2 تن از مجروحان وخيم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و گفت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این تصادف را خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده سواری رانا اعلام کردند.

انحراف به چپ پراید حادثه آفرید/ راننده در دم جان باخت


رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد یک دستگاه پراید با کامیون در جاده زنجان - طارم خبر داد.
سرهنگ شیرمحمدی اظهار داشت: در ساعت17:30 عصر روز گذشته در محور زنجان - طارم یک دستگاه سواری پرايد با يك دسنگاه كاميون برخرود كرد.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع این حادثه متأسفانه راننده تك سرنشين سواری پرايد در دم جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و گفت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده پرايد اعلام کردند.

خودروی ام وی ام زیر کامیون له شد/ مرگ جوان 23 ساله


به گزارش مهر، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، از برخورد خودروی سواری با کامیون در بزرگراه شهید باکری و جان باختن یک نفر خبر داد.


سیدجلال ملکی درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته در شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری نرسیده به بزرگراه شهید همت حادثه تصادف به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ایستگاه ۹۴ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک خودروی ام‌وی‌ام به دلیل نامشخصی با انتهای یک کامیون کمپرسی برخورد و ترافیک سنگینی در بزرگراه ایجاد شده بود.

ملکی افزود: دو نفر سرنشین در داخل خودروی ام‌وی‌ام محبوس شده بودند که راننده ۲۳ ساله با کمک مردم از خودرو خارج و به شدت آسیب دیده بود و سرنشین این خودرو نیز که فردی ۲۱ ساله بود و جراحات زیادی برداشته بود از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شد که متاسفانه مرد جوان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

به گفته وی، در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد عملیات این حادثه به پایان رسید و علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

 


47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =